![]() |
|
|
||||
|
||||
A1GP - België?
Een tijdje geleden had ik gehoord dat België bezig was om een team in te schrijven voor het seizoen 2007/2008
Wet iemand hier iets meer van, want ik heb daar niets meer van gehoord... |
|
||||
|
||||
Niemand hier enig nieuws over. Dat zal ook het derde seizoen zonder België van start gaan vrees ik...
|
|
||||
|
||||
komt er nog een derde seizoen?
|
||||
|
||||
Dat is idd een goede vraag, het is wederom bijzonder stil rondom deze klasse. Vorig jaar kwam alles qua kalenders en teams in de laatste weken dan toch nog goed. Kwalitatief was het wel wat minder en een sterke expansie qua toeschouwers en tv-kijkers is ook achterwege gebleven.
Voor komend seizoen komt er dan nog eens de concurrentie bij van Bernie winter GP2 Asia circus.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Er komt zeker een derde seizoen. Sommige teams hebben hun rijder voor volgend seizoen al bevestigd.
|
|
||||
|
||||
Ja, sommige teams hebben rijders bevestigd, maar zegt dat ook maar iets over de organisatie? Nee...
Het blijft afwachten, ik ken allemaal mensen die nu al tickets aan het bestellen zijn voor het evenement, ik laat het varen en kijk thuis wel. ALS het überhaupt nog doorgaat. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|