![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Marc Goossens in BRL V6 2006 ?
Binnenkort informatie op de pagina van BRL V6 http://www.brl-v6.com/ Is in mijn ogen toch wel de klasse in Olanda. |
|
||||
|
||||
Op die manier kan hij nog een beetje 'Nascar' ervaring opdoen.
![]() |
|
||||
|
||||
BRL en Nascar, denk eigenlijk niet dat het te vergelijken is
|
||||
|
||||
Quote:
Nascar rijdt voornamelijk op ovals. |
|
||||
|
||||
Was ook niet mijn bedoeling om beide te vergelijken...was eerder een joke (hence the smiley)...ene rijdt op circuit, andere op oval met uitzondering op twee races. Het 'close racen-gehalte' doet sommigen gewoon denken aan Nascar. En de BRL's hebben toch iets weg van stockcars...
|
|
|||
|
|||
Ze zijn oorspronkelijk ook gebouwd met de gedachten om op ovals te gaan rijden.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
BRL rules...
(tot zo ver mijn eigenlijk totaal nutteloze posting) |
|
|||
|
|||
MARC PAKT GELIJK DE POLE : PROFICIAT.
Info Pittalk.nl De Benelux Racing League ontwaakte zaterdagochtend uit haar lange winterslaap. De populaire klasse, door velen gezien als de Koningsklasse, komt dit weekend voor de eerste maal dit jaar in actie. Aan de start zien we een fraai startveld, met 20 BRL-V6 auto’s, plus 14 Lights. Volop actie dus op de Assense piste. De snelle Belg Marc Goossens zette met een tijd van 1:47.273 de snelste tijd op de klokken. Natuurlijk, Goossens is een zeer ervaren piloot, maar zo zonder BRL-ervaring instappen en meteen naar pole trainen, is natuurlijk een puike prestatie. Jacky van der Ende mag zondag naast hem op de eerste startrij plaatsnemen, terwijl Phil Bastiaans en Sandor van Es zich daarachter zullen opstellen. Startopstelling BRL-V6: 1. Marc Goossens (B) 2. Jacky van der Ende 3. Phil Bastiaans 4. Sandor van Es 5. Donald Molenaar 6. Pieter Belmans (B) 7. Danny van Dongen 8. Jeroen Reijntjes 9. Francesco Pastorelli 10. Allard Kalff |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Wat leuk! Ik vind de BRL een leuk kampioenschap om bezig te zien. En een weekendje Holland kost mij toch een pak minder dan naar Amerika te vliegen. :P
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|