![]() |
|
|
||||
|
||||
De Paddock Goes: Scale Model Challenge 2015 - 11/10/2015
De Paddock Modelbouw goes: Scale Model Challenge 2015 - 11/10/2015
Half oktober is onze volgende beurs afspraak, te weten Scale Model Challenge! Afspraak in het "Koningshof" conventioncenter. Het adres is Locht 117 te Veldhoven (Nederland). Info: http://www.scalemodelchallenge.com De inschrijving is al een tijdje een feit (Bedankt Dominique), dus wat weerhoud jullie er van om mee te doen. De voorlopige deelnemerslijst ziet er als volgt uit: - eyckles - kevinboodts - TvD - Djoene - Mech@nic - Miss Fusca - Wanneke - sennake Graag aanmelden in deze thread zodat we tijdig kunnen inschatten of we extra kaarten moeten regelen! Voor wat betreft het parkeren even opletten graag! Als je je hier aanmeld krijg je binnenkort een parkeerkaart toegestuurd. Print deze en neem die mee! Deze heb je nodig als je gratis wil kunnen parkeren! Bij aankomst heeft de organisatie mensen klaar staan die je vertellen waar je kan parkeren, gaarne hun aanwijzingen opvolgen. Opbouw kan vanaf 8 uur. Alle clubs zitten in de "Kempenhal". De deuren gaan om 10 uur open voor het publiek. De organisatie vraagt daarom om rond kwart voor 10 klaar te zijn met de opbouw. Ik lees juist, dat er zaterdag van 14 uur tot 18 uur kan opgebouwd worden. Ik kan de tafels al gereed gaan zetten. Dan kunnen we zondag iets later gaan. Van Johny heb ik lakens, spiegels en lampen meegekregen omdat hij zelf niet kan komen. Ik zal er voor zorgen zo rond 9 uur er te zijn.
Mvg, Lesley Last edited by eyckles; 01-10-2015 at 00:33. |
|
||||
|
||||
Is het mogelijk om te laten weten tegen 1 oktober of je mee gaat naar de neurs, want ik moet doorgeven met hoeveel personen we zijn.
|
|||
|
|||
op zaterdag is er nog geen show ?
|
||||
|
||||
Zaterdag zijn er enkel workshops. De show is alleen op zondag.
|
|||
|
|||
wie gaat er de zaterdag gaan ? ik kom al zeker de zondag (tenzij het noodlot toeslaat).
|
||||
|
||||
Voor de zaterdag moet je je vooraf inschrijven én betalen... Volgens mij gaat Maurits dat doen. De beurs zelf is alleen op de zondag.
|
||||
|
||||
Klopt!! Dat ga ik eens proberen in ieder geval.
![]() Jim Hall is Chaparral Last edited by Mech@niC; 27-09-2015 at 19:35. |
|
||||
|
||||
Johny, wij gaan er ook bij zijn op de zondag. Met wat modellekes!!
![]()
|
||||
|
||||
Klinkt vrij serieus
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Ik kom ook, maar het zou kunnen dat ik rond 3 uur al weer terug weg moet.
|
|||
|
|||
Ik vrees dat ik iets te vroeg heb toegezegd... Ik zou al op de middag moeten vertrekken om elders op tijd te zijn. Voor anderhalf uur is het me net iets te ver rijden. Dus sorry mannen, maar het zal zonder mij zijn.
|
|||
|
|||
ik kom enkel de zondag , ook met wat modellekes
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()