![]() |
|
|
||||
|
||||
Fortuyn doodgeschoten...
Mjah, ff zien naar teevee nu, dusja, begin er maar aan hé, reacties ed.
Kweet ni offem effectief dood is...
|
||||
|
||||
Pim Fortuyn neergeschoten
Ik moet zeggen ... Het is politiek gezien ver gekomen zene...
Als iemand een aantal % teveel haalt tijdens de verkiezingen dan wordt ie afgeschoten ... Verder ook wel een zwaar ethische fout van de Nederlandse openbare televisie die een reanimatie van bovenuit filmt ... *sick* dit is gewoon NOT done uit eerbied voor een bepaald slachtoffer ... airco
|
||||
|
||||
Manmanman, waar zijn we mee bezig hé seg.
Als dit de trend gaat worden. grrrr, zoiets makes me pissed! ![]()
|
||||
|
||||
jep hij zou overleden zijn aan zijn verwondingen
|
|
||||
|
||||
hmmmzzz volgende week woensdag zijn het verkiezingen in nederland ...
ik zou zo zeggen ... prepare voor meer dan 50% van de stemmen voor extreem rechts ... airco
|
||||
|
||||
Amaai tzal nog is ni zijn.
Tis misschien super grof, maar dit is de beste propaganda die extreem rechts kan hebben. En believe me, dit gaat ook impact hebben in belgië! In ieder geval al innige deelneming aan de familie fortuyn!
|
||||
|
||||
hm, lijst Fortuyn is niet rechts extreem. Speelt ook geen rol, aangezien 30% procent van zijn achterban PVDA minded is, 30 % VVD, 20 % CDA en die andere 20% vanalles nog wat.
Ben es benieuwd wat de eerste nieuwe polls gaan opleveren. Tja die reanimatie filmen...........deden ze bij Senna destijds ook.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
een martelaar...kan zowel positief als negatieve gevolgen hebben, we zullen dus gewoon moeten afwachten.
|
|
||||
|
||||
Geschokt. Maar zoals er reeds werd gezegd; rechts haalt de bovenhand in Nederland. Hoe meer je extreem rechts probeert tegen te werken, hoe meer ze de bovenhand halen.
Nederland is z'n beeld van goeddraaiende democratie kwijt. Nederland is een man kwijt, die het goed meende met z'n eigen volk. De wereld is 1 grote klotezooi. ... bah.
|
||||
|
||||
mja als het de bedoeling was op de partij leefbaar nederland tegen te houden bij de verkiezingen ... dan hebben ze wel eventjes de verkeerde zet gedaan ...
Believe me, in nederland worden ze volgende week overspoeld door extreem rechtse stemmen of waar we leefbaar nederland dan ook mogen onder-catalogeren ... airco
|
||||
|
||||
Ik ben erg geschokt, des te meer omdat ik Pim Fortuyn de enige extreem rechtse politicus vond die ten minste eerlijk zei wat hij dacht en die gewoon terug een veilig nederland wou.
Ik ben benieuwd wat dit voor de stemmen gaat opleveren. |
|
||||
|
||||
Gewoon verschrikkelijk. En die beelde hadde ze echt ni moge late zien. Ze zouwe de vermoedelijke dader ookal gepakt hebbe. In een tankstation vlak buite het mediapark.
|
|
||||
|
||||
ik moet zeggen ... zware blunder van de nederlandse media zene ... al die echtervolgingen enzo da ze filmen, nog to daaraantoe ...
een reanimatie film je niet, uit respect
|
||||
|
||||
Heb net nieuwe beelden gezien. VLAK op Pim Fortuyns lichaam gefilmd.
Daar word je dus echt niet goed van..... ![]()
|
||||
|
||||
site lijst NUL
Dit is de website van het populaire programma lijst nul over verkiezingen in holland ; check t forum maar eens staan wel intressante dingen op
|
|