![]() |
|
|
||||
|
||||
F1-2002: review
Op ons aller spelletjesgarnaal is zonet een review van F1-2002 verschenen. Het spel krijgt daar 80% wat zeker niet slecht is.
Voorlopig hebben de graphics nog maar 14/20, maar eens de modders aant werk zijn geweest is dat ongewtijfeld 20/20. http://www.spelletjesgarnaal.be/revi...002/index.html airco
|
||||
|
||||
Idd, op graphics verliezen ze blijkbaar het meest.
Maar idd, ik twijfel er niet aan dat dit, met de hulp van de modders, een waardige opvolger wordt voor de 2001 versie ![]() Nu afwachten wat GP4 doet.
|
||||
|
||||
Spelletjesgarnaal =>
![]() Ugamer is alles gewoon. Daar kan de garnaal gewoon ni aan. Zelfs nog ni bekan. |
|
||||
|
||||
Daar staat anders nog geen revieuw van f1 2002...
![]() Bwahja, nix tegen de adneren, maar vind garneel ni eens zo'n slechte site ![]()
|
||||
|
||||
Zal een aan de Robbe (van bij ons opt school) vrage wanneer dat die review af is. Die werkt daar nml
|
||||
|
||||
bwa no offence ten opzichte van de garnaal he ...
meeste review's zijn bondige plezante stukjes om te lezen .... ugamer kenek zelfs niet ... het is den eerste review van F1-2002 dat ik zien, dus daarop heet de spelletjesgarnaal de scoop toch al ![]()
|
||||
|
||||
Eum, zo echt onder de indruk ben ik niet van die screenies hoor....trekt grafisch op niks
![]()
|
||||
|
||||
wel grafix kunnen me eigenlijk gestolen worden ... zolang de gameplay maar ok is ...
grafix kunnen daarna nog makkelijk gemod worden, gameplay daarentegen. airco
|
||||
|
||||
daar verschillen wij dus serieus in....de graphics zijn bij mij heilig.
|
||||
|
||||
een game met zalige gameplay maar slechte grafix ... zalige fun
een game met hopeloze gameplay maar slechte grafix ... kan je evengoed tv gaan kijken In de loop der jaren kunnen de grafix van UT ondertussen ook al lang niet meer mee met moderne giganten als mohaa of RTCW ... Toch liggen deze 2 laatsten al lang in de prullenmand bij mij zene, de gameplay van UT is voor mij part nog steeds massa's beter ... dat bedoel ik dus ... ik speel ook liever een game met goeie grafix, maar grafix kunnen me maar weinig schelen in de vergelijking met gameplay zene. airco
|
||||
|
||||
een game met hopeloze gameplay maar slechte grafix ... kan je evengoed tv gaan kijken
? ![]() ![]()
|
||||
|
||||
lol foutje dus
![]() slechte gameplay en goede grafix moest dat dus zijn ![]()
|
||||
|
||||
wat ik nu eigenlijk graag zou willen weten is dit : is f12002 nu eigenlijk al te koop in de winkel of niet. Ik had altijd gehoord dat de release ergens half juni was.
|
||||
|
||||
nee, ergens half juni ...
ma gaming-site's zullen waarschijnlijk de gold-code al gekregen hebben he, vandaar dat er al review's zijn. airco
|
||||
|
||||
hm, toch lees ik op de site van de spelletjesgarnaal dat de game vanaf nu al verkrijgbaar zou moeten zijn.
|
|