![]() |
|
|
|||
|
|||
12 uur van Sebring
Een voorlopige deelnemerslijst staat online op http://www.imsaracing.net/imsaNS.cfm.../entrylist.htm
|
|
|||
|
|||
Morgan zal er waarschijnlijk niet gelukkig mee zijn dat zijn wagen een "BMW Aero 8" genoemd wordt
![]() Allan McNish en Johnny Herbert zijn waarschijnlijk de onbrekende piloten voor Audi Sport UK Team Veloqx. 2 Duitsers en 4 Engelse piloten is best wel goed voor een Engels team: 1 team zal dus volledig uit Engelse piloten bestaan. Ik vermoed dat Champion Racing hun Audi R8 ook nog wel zal inschrijven. Ze rijden immers ALMS met JJ Lehto en Marco Werner. Benieuwd of Team Goh ook in Sebring zal deelnemen. |
|
||||
|
||||
Ik hoop toch dat Perry McCarthy nog een zitje krijgt bij audi team UK.
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
die lijst lijkt mij toch wel heel voorlopig ze: geen panoz-wagens (die hadden toch aangekondigd met de Esperante te rijden?), er ontbreken porsches, die ik er wel verwacht...
|
||||
|
||||
De Lotus GT1 doet ook mee! De wonderen zijn de wereld nog niet uit...
Bericht op Vandijkonline.net: Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Nog iets meer info staat er op Gt-eins.de:
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Dus toch geen Johny Herbert als 3de rijder voor een Audi R8 van Audi Sport UK. Jacques Villeneuve wordt genoemd als partner van Team Elite die de Lotus GT1 zal inzetten. |
|
|||
|
|||
De (voorlopige) lijst van deelnemers is upgedate.
Veel meer Porsche (o.a. Alex Job Racing, het semi-fabrieks Porsche team), een Panoz Esperante, zeer veel prototypes (8 in LMP1 en 8 in LMP2) en voorlopig nog geen Champion Racing R8 (en Team Goh ook nog niet). De Lotus GT1 staat nog niet in het lijstje. De Intersport Racing Lola B160/Judd moet waarschijnlijk in LMP1 staan i.p.v. LMP2. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() Last edited by gwyllion; 29-01-2004 at 13:31. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Dit brengt de balans op 11 LMP1s en 7 LMP2s. Misschien komt team Goh er nog bij en Lammers met zijn Dome Judd. Het enige wat nog ontbreekt in het lijstje is een Lamborghini Murcielago R-GT, misschien nog wat Ferraris (550 of 575) en natuurlijk Belgische piloten. Last edited by gwyllion; 29-01-2004 at 17:37. |
|
||||
|
||||
Toch al zeker 1 Belg aan de start: Didier de Radiguès in een Dyson LOLA-MG
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Hoort de Pagani daar niet bij te staan ?
Die wagen is toch ontwikkeld voor ALMS. ( Carsport America met de Viper ... ) |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|