De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

View Poll Results: Welke tak van de autosport gaat de klap het hardste voelen?
Formule 1 2 22.22%
High-end Single seaters (denk aan GP2, A1GP, SF, WSbR 3.5) 0 0%
Junior Single seaters (denk aan Euro F3, lokaal F3, FR 2.0, FBMW) 1 11.11%
FIA GT 0 0%
Endurance internationaal, LMS & Le Mans 4 44.44%
Endurance lokaal, denk aan VLN, Britcar, VdeV, BGTC 2 22.22%
Mix, denk aan BTCS, DSMEC, DSC 1 11.11%
WTCC of lokale Toerisme kampioenschappen 0 0%
Club, denk aan ZAC e.d. klassen 0 0%
Anders,..... 0 0%
Multiple Choice Poll. Voters: 9. You may not vote on this poll

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 04-12-2008, 00:25
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Welke tak van de autosport gaat de klap het hardste voelen?

Lees zoals je het wilt, maar ik relateer hem aan de credit crunch

Quote:
“Dat klopt”, opent de voormalige Belcar GTB-kampioen zijn relaas. “Ik zal na 2008 geen volledig kampioenschap meer betwisten. Ik heb de afgelopen tien jaar een prachtig parcours afgelegd, van touring cup, over Belcar tot LMS en FIA GT3 en heb daar enorm van genoten. Maar ik heb nog andere verplichtingen en onder meer zakelijke engagementen maken dat ik mij niet meer voor een vol seizoen kan engageren. Ik sluit niet uit dat ik nog eens een 24-uursrace zal betwisten, maar daar hou ik het ook bij.

Persreutel Prospeed, o.a. op http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=6413
Kan best zijn dat ik mis zit met mijn "observatie" omtrent het stoppen van Lamot Frans Lamot mag gezien worden als het ultieme voorbeeld van de geslaagde zakenman (in ieder geval t/m 2008) die met een zak geld en wellicht een aanleg/talent voor autosport goede resultaten heeft weten neer te zetten. Vaak in combinatie met topcoureurs. Niks mis mee, autosport kan niet zonder mannen als Lamot!

Crisis, recessie, depressie, credit crunch of welke slinger je ook mag geven aan de huidige tijd, welke tak van sport krijgt de hardste tik?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 04-12-2008, 12:37
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Is moeilijk te voorspellen. Vanuit de single seaters hoek is het nog rustig wat betreft negatieve berichten. Uit endurance/toerwagens komen berichten over teams die stoppen, maar ook nieuwe teams die juist deel gaan nemen. Ik denk dat we over het algemeen iets kleinere grids gaan zien met bepaalde kampioenschappen die het wat betreft aantal deelnemers moeilijk gaan krijgen. Welke dat zijn? Nog geen idee, dat wordt waarschijnlijk duidelijk in januari en februari.

In het geval van single seaters als b.v. F3. Er zal waarschijnlijk minder geld beschikbaar zijn bij de coureurs, maar teams gaan misschien ook zakken in prijs. Dus waar men de laatste jaren teveel geld gevraagd heeft voor het runnen van een wagen zakt men nu misschien naar het niveau van de echte kosten? Op bepaalde gebieden is zo'n crisis zo slecht nog niet. Men komt misschien weer met beide benen op de grond te staan.

Last edited by FIRE; 04-12-2008 at 12:44.
Reply With Quote
Old 04-12-2008, 21:04
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Zo te zien de Formula One.

De geruchten gaan de ronde dat Honda F1 stopt.
Bron: heel het internet

Mvg
Reply With Quote
Old 04-12-2008, 22:00
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

een backmarker die verdwijnt maakt het einde van de F1 nog niet he
Old 04-12-2008, 22:39
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

De Formula One gaat veranderen door de crisis. Toyota houdt ook geen grote launch meer

Bron: pitstop als ik me niet vergis

Mvg
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules