![]() |
|
|
|||
|
|||
Dsmec 2009
Ben ik te ongeduldig of is er al een (voorlopige) kalender voor het komende seizoen?
|
|
||||
|
||||
ik ook ongeduldig
|
|||
|
|||
Op 24/12 kreeg ik bericht dat de kalender "ergens eind volgende week" er zou zijn... Zou dus ongeveer nu moeten zijn
![]() |
|
||||
|
||||
Denk dat velen het zouden willen weten. Zeker nu dat geruchten de ronde gaan dat klasse 1 verdwijnt en dat het volgend sezoen wat duurder gaat zijn.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Duurder in welke zin dan wel? Tijdens de teamvergadering is openlijk gezegd dat alles hetzelfde blijft voor 2009! |
|
||||
|
||||
behalve de eventuele buitenlandse wedstrijd, waardoor het duurder zou worden.
|
||||
|
||||
Quote:
Voor diegenen die dus niet mee willen naar buitenland blijft alles bij het oude. 5 x Zolder 1 x Francorchamps 1 x buitenland |
|
|||
|
|||
En klasse 1? Daar hoor ik ook elke week iets anders over...
- alles blijft zoals het is - gaat weg - gaat weg maar klasse 2 wordt opgetrokken tot 5 liter |
|
||||
|
||||
![]()
weet ik en heb er ook geen probleem mee. Hebben we toch al zeker 1 wedstrijd die we rijden.
|
||||
|
||||
![]() Data die ik al kan meegeven die zeker zijn: Test Day (Zolder) 26 maart Dunlop First Race (Francorchamps) Belgian Race Kick Off (Zolder) 25-26 april 500km (Zolder) 30-31 mei Tuck Grand Prix (Zolder) 12-13 september 10 Hours Of Zolder (Zolder) 14 november Komt er nog onze buitenlandse verplaatsing bij in oktober en dan nog ééntje in juli of augustus op Zolder. Van zodra de ontbrekende data bekend zijn + de duur van de wedstrijden maken we dit direct bekend. Die stratenrace in Monaco is niet zo eenvoudig te organiseren. We vinden geen goeie goedkope café voor ons feestje ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Het weekend te Spa valt dat samen met de seizoensopener van de BTCS? Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Het KAN zijn, maar het KAN ook anders ![]() |
|
|||
|
|||
Hebben die van de ASAF Meeting zeker nog plaats :-)
|
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Hopelijk komen er nog een paar wagens bij in die klasse, en zien we de bmw ook terug, weliswaar niet meer bij lamster/neyens
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|