![]() |
|
|
||||
|
||||
57ste Limac ruilbeurs 11-05-2014
Aanstaande zondag 11 mei '14 vind de 57ste ruilbeurs van miniatuurauto's, folders, automobilia, ... georganiseerd door
limac, plaats. Waar: Campus De Helix (Heilig Hartcollege) Rijksweg 357 B-3630 Maasmechelen Open van 09.00 tot 13.00 info: limacvzw@telenet.be
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Iedereen is natuurlijk vrij om daar een kijkje te gaan nemen en ik kom daar telkens toch enkele bekenden onder ons tegen.
Nu, het is geen modelbouwbeurs op zich, eerder een soort "rommelmarkt" met autominiaturen en aanverwante benodigdheden. Het gaat hier vooral om die-cast, Matchbox, Dinky Toys, ... en soms kom je ook wel eens wat op modelbouwgebied tegen. En om op je vraag te beantwoorden, Maurits; Ja, ik ga daar hoogstwaarschijnlijk naar toe ![]() Ik, en sommigen onder ons ook, vind dat een interessant gegeven en omdat dit om één of andere manier toch wel wat met onze hobby te maken heeft, post ik het in deze rubriek. Het is een evenement dat 2x per jaar wordt georganiseerd.
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|