![]() |
|
|
||||
|
||||
Vraag 27 en 28
Ok, here we go again :
Vraag 27 : Je ziet hieronder 10 schema's van circuits "all over the world". Ik wil weten welke circuits het zijn. Let wel : niet het land maar wel de plaats waar ze liggen moet ik weten. Dus (bv) niet Duitsland, maar Hockenheim! Ik reken het land dus niet goed! Opgelet ! Er zitten zowel circuits tussen van "vroeger" als "nu"... 1000 punten per juist circuit! ![]() Vraag 28 : 1) Welke piloot rijdt hier het water in? 2) Wie is zijn co-piloot? 3) Welke wagen wordt hiervoor gebruikt? 4) Welke rally is dit? 5) Welk jaar is dit? 1000 punten per correct antwoord! ![]() Antwoorden moeten binnen zijn vóór de start van de GP van Italië, op 15 september. Veel succes! Last edited by Sennake; 19-03-2003 at 12:55. |
|
||||
|
||||
Tellen deze vragen mee voor het examen, meester? Ik bedoel dus: op hoeveel punten staan deze vragen?
|
|
||||
|
||||
Zoals ik bij de oplossing van vraag 25 en 26 al zei : er zijn 15.000 punten te verdienen. 1000 punten per circuit en 1000 per sub-vraag van vraag 28...
*mod* Ik heb het begin van deze thread in die zin aangepast... */mod* |
|
||||
|
||||
mmm ik vond de vorige vragen op het eerste zicht moeilijker. (vraag 25 en 26 bedoel ik)
|
||||
|
||||
AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!
Ik weet weer wat gedaan! ![]()
|
||||
|
||||
Nog 4 circuits zoeken ...
|
|
||||
|
||||
zo slim ben ik natuurlijk weer niet om dat allemaal te weten
![]()
|
||||
|
||||
Nog 2 circuits ...
|
|
||||
|
||||
Correctie, nog één circuit ...
|
|
||||
|
||||
Geen een circuit
![]() ![]() ![]() jan |
|
||||
|
||||
Ik zal mijn aantal circuits nog te zoeken in het ongewisse laten...
|
||||
|
||||
Nummerke TWEE is de moeilijkste, die vind ik nergens. Enige tips? 't Zijn toch allemaal F1 of ex-F1-circuits he?
|
|
||||
|
||||
Nee
![]()
|
||||
|
||||
Nummerke twee is gemakkelijker dan je zou denken, al had ik mij aanvankelijk ook wel laten vangen aan bepaalde rondingen
![]() jan |
|
||||
|
||||
Bedankt, voor de tips!
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|