![]() |
|
|
||||
|
||||
Foto's uit film halen
Ik zou voor een presentatie uit een .wmv filmpje enkele stilstaande beelden moeten hebben in jpeg formaat. Heeft iemand een (gratis) te downloaden prog waarmee ik dit kan?
Ik heb me al suf gezocht en vind niks bruikbaars. FF PS: het filmpje omzetten naar een ander formaat kan ik eventueel wel doen.
|
||||
|
||||
Het filmpje pauzeren op het beeld dat je wilt hebben en dan
"Alt" en "PrtSc" indrukken (een "printscreen" nemen). Als je dan in bijvoorbeeld Paint Bewerken -> Plakken doet, heb je je beeld en kun je het opslaan als een .bmp of .jpg
|
||||
|
||||
Ik denk niet dat dat zal werken NOx, videobeelden worden nl. meestal op overlay weergegeven, PrntSc kan hiervan niet capteren.
FastFons, ik weet niet of dit werkt maar heb je Windows MovieMaker al eens geprobeerd? Edit: dit werkt inderdaad met Windows Moviemaker. Werkwijze:
En zo kan je opslaan als Jpeg ![]() Last edited by FleaBite; 22-03-2004 at 19:12. |
|
||||
|
||||
Inderdaad het laatste werkt (het eerste had ik al geprobeerd, zonder resultaat). Ik heb een hele tijd in moviemaker zitten prutsen, maar had er blijkbaar over gekeken.
In ieder geval bedankt! FF
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
dat is raar NOx, want bij mij lukt dit enkel met dvd's
en die speel ik dan af met powerdvd. in mediaplayer lukt het dus niet volgens mij hoor. allé, de wonderen zijn microsoft nog niet uit, dus ik wil je best geloven hoor ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
ok, het kan
![]() ik leg me erbij neer! ![]()