![]() |
|
|
|||
|
|||
uitsluiting bar?
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Geloof nooit dat ze BAR eruit gaan gooien. Denk dat er nu wel een paar andere teams hun benzinetank aan het veranderen zijn...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar als de belangen hoog zijn ... dan wordt beetje foefelen om de doelstellingen te halen natuurlijk wel heel verleidelijk. De FIA zal wel iets in handen hebben vooraleer ze zo een stap zetten he ..
|
||||
|
||||
Een team eruit gooien dat is echt al de meest drastische stap die ik gehoord heb sedert ik F1. Er moeten inderdaad grove praktijken gebeurt zijn met die Tank van de BAR. Dit is al niet meer een bardgebord die wat te lang of te kort is...maar dit is echt moedwillig frauderen en dan kan ik niet anders dan akkoord gaan met FIA dat ze de uitsluiting eisen al zou het jammer zijn voor het vervolg van het seizoen...
|
|||
|
|||
...en het heeft verregaande gevolgen voor de andere teams ook: er moeten 20 auto's aan de start staan van elke GP, en zonder BAR zijn dat er maar 18... hoe gaan ze dat oplossen?
2 topteams met 3 wagens? wie wel, wie niet? wat met het kampioenschap voor constructeurs als sommige teams met 3 wagens rijden?
|
||||
|
||||
Hopelijk laten ze dan toe dat die 3de wagens met een andere livery mogen rijden...
|
||||
|
||||
efkes deze thread afgesplitst.
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
volgens ecclestone lossen we dat mooi op zonder uitsluiting:
Quote:
|
||||
|
||||
't is nu niet dat BAR al veel punte heeft gescoord dit seizoen, maar gaan ze blijven rijden om geen punten te scoren? sponsors zullen daar ook niet tevreden mee zijn.
En de rijders zelf toch punten, hmm raar, al is het natuurlijk wel BAR die gestraft moet worden, en niet de rijders zelf.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Het is in 1995 ook al eens gebeurd.
De eerste GP van het seizoen (Brazil) en de benzine van MS (Benetton) en DC (Williams) bleek niet conform het vooraf ingediende staal te zijn. Ze werden beiden prompt gediskwalificeerd maar na beroep kregen zij hun punten terug maar hun teams (Benetton en Williams dus) niet. Toch een rare beslissing. Vond ik toen al en vind ik nu nog steeds. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|