![]() |
|
|
|||
|
|||
Subaru Impreza WRC - Mc Rae - Monte Carlo 1998
Kben vandaag nog eens naar Domino geweest.
Ik heb de subaru impreza van McRae 1998 gekocht van Tamiya. Het is de eerste keer dat ik een modelbouw zal proberen te maken. Dus hij zal natuurlijk nog niet helemaal perfect zijn. Ik zal volgende week maandag eraan starten omdat ik morgenochtend vertrek naar duitsland. Dit is hem [IMG] ![]() En dit is het materiaal dat ik ervoor gekocht heb [IMG] ![]() Last edited by Mark; 10-08-2006 at 00:28. |
|
||||
|
||||
Deutschland Rally
Dat zal dan waarschijnlijk richting Trier zijn ... voor de 9de Manche van het WRC ?
Wij zullen natuurlijk ook opnieuw van de partij zijn (voor de vijfde maal) ![]() Ben eens benieuwd of Duval ook dit jaar z'n prachtprestatie van verleden jaar kan herhalen (was vorig jaar weliswaar met een Xsara). Heb dit model ook gemaakt en ik blijf erbij : een Subaru Impreza WRC blijft een 'classic' Het gaat dan wel over de versie '99 [Bruno Thiry - Tour de Corse] Mogen we ook zo'n scherpe foto's verwachten van het model in aanbouw ? Regards, 555 Last edited by HF_INTEGRALE; 09-08-2006 at 21:34. |
|
||||
|
||||
![]() Toffe wagen trouwens om maken. Ik heb hem hier in de kast staan (de gewone en de vitrine). Hij heeft nood aan een restauratie. De spare box is voor een transkit van Polleke Lietaer. Succes en doe het rustig aan he !! Tips ga je hier voldoende vinden en krijgen. ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Maarja , kzal hem op mijn gemak maken. Kheb toch nog een grote 2 weken achter duitsland ![]() |
|
||||
|
||||
[QUOTE=Loeten]
![]() Das al een jaar of 5 geleden dan? duidsland telde dan nog voor het ek, ik ga er dit jaar ook jammergenoeg niet graaken ![]() ![]() maar terug naar de subaru ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
@Duval The Best,
Gelieve u foto's aan te passen naar maximaal 800 x 600 pixels. Alvast bedankt ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
misschien toch al maar direct zeggen voor je begint, PRIMER niet vergeten
Ik veronderstel dat de tweede foto een overzicht geeft van alle verf die je gekocht hebt. Ik zie daar geen primer tussen, is wel essencieel alvorens de body te spuiten. Tamiya of Motip primer, speelt geen rol. succes
|
||||
|
||||
Primer & Bugalski
Primer kan inderdaad een goed idee zijn, maar ik heb voor deze Subaru (die reeds mooi uit blauwe plastic is gevormd) geen primer gebruikt, en het resultaat is even mooi.
Dus waarom een (onnodige) kost maken en het model eerst primen als je met een aantal lagen mica blue hetzelfde resultaat kan bekomen ? @ Juha : In 2001 (het jaar waarin Bugalski won met de Xsara T4 WRC) telde deze manche nog niet mee voor het WRC. Toch kwamen er toen wel reeds enkele grote namen 'verkennen' (vb. François Delecour, Marcus Grönholm) ![]() Regards, 555 |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() En nu terug naar de Subaru's. Omdat Duval The Best niet bouwt tijdens de rally heeft prodrive maar besloten een 1/1 bouwdoos te maken als compensatie. ![]() Veel plezier met het bouwen! |
|
|||
|
|||
Duitsland is jammer genoeg weeral voorbij maar het positieve is dat ik nu kan beginnen met mijn subaru te bouwen
![]() Vandaag ben ik al begonnen. Ik heb al enkele deeltjes van de onderkant geverfd en de spoiler en de koplampen in de bumper heb ik al op de kas gevestigd. Morgen zal ik de kas en de onder- en binnenkant spuiten. Hier zijn er wat foto's van de kas. [IMG] ![]() [IMG] ![]() |
|
|||
|
|||
Vandaag nog wat verder gewerkt aan de subaru.
Ik heb de kas en de onderkant gespoten. Het was de eerste keer dat ik een auto gespoten heb dus je mag het resultaat nog niet perfect verwachten hé. Al bij al ben ik tevreden met de kas. Hier zijn wat foto's, ze zijn wel vanavond met de flits genomen. Ik zal morgen nog eens kijken of ik nog mooiere foto's ervan kan maken. [IMG] ![]() [IMG] ![]() [IMG] ![]() |
|
||||
|
||||
Ze zien er toch goed uit. Jammer dat je gen primer gebruikt hebt. Ik hoorde van heel ervaren modelbouwers dat je lak daardoor wel eens minder kan hechten na verloop van tijd. Zelf heb ik de ondervinding dat het veel langer duurt eer je lak uitgehard is en dat je dus kans hebt op vingerafdrukken of vuile plekken. Zeker voldoende laten drogen zou ik zeggen (minstens een dag of 3).
Hou ons op de hoogte. |
|
|||
|
|||
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|