![]() |
|
|
||||
|
||||
24h Spa '06: welke depaddocker zal er zijn?
Hoi,
ze zijn er weer bijna, de 24h van Spa! Ik kijk er weer volop naar uit. Ik vroeg me wel eens af welke Depaddocker er nog gaat zijn en wat ze daar gaan doen. Persoonlijk ga ik als mecanicien bij Speedlover (de naam van inschrijving zal nog wel veranderen vanwege licentie-redenen). De Jogging du Raidillon doe ik ook zeker mee (waarschijnlijk de 7km)! Wie gaat er nog? Als toeschouwer, fotograaf, mecanicien, baancommisaris, piloot mss, ticketcontrole, ...? Vergeef me als ik iemand vergeten zou zijn ![]() en wie gaat er mee lopen? Groetjes, dat het weer een fantastische race mag worden en hopelijk tot dan!
|
||||
|
||||
Welk startnummer heb je? Want ik zie je nergens staan...
Ik ga zaterdag aanwezig zijn vanaf 8 uur... Kwil absoluut naar de paddock van de GT3! Ik ben te herkennen aan mijn volledig rode outfit en een vader met bierbuik en rugzak!! |
|
||||
|
||||
Ik ben van plan van op zaterdag de start te volgen via pc of tv eventueel, en als het niet te warm wordt, op zondag gaan te kijken
|
|
||||
|
||||
Aanwezig vanaf zaterdagmorgend tot een stukje in de nacht.
|
|
||||
|
||||
mijn nonkel en tante zijn 25 jaar getrouwd. en dat vieren ze net dat weekend. ik zal er dus wéér niet zijn
![]()
|
||||
|
||||
Nog nooit kunnen gaan, dit jaar wéér niet
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ben er vanaf de woensdag, aan't werk voor Simbin. Waarschijnlijk herkenbaar aan de Simbin teamkleding.
|
|
||||
|
||||
Kans is groot dat ik vrijdag en zaterdag kom kijken. Donderdag en zondag staan er al andere dingen gepland.
Waarschijnlijk herkenbaar aan "Marc Goossens Fanclub" kleding ![]()
|
||||
|
||||
Ik zal er ook zijn 4 dagen lang als chaufeur op één van de extractievoertuigen
|
||||
|
||||
Ik zal er zijn!
Op woensdag naar het centrum van Spa voor de Parade. En dan van vrijdagavond/zaterdagochtend tot zondagmiddag! Bij zonnig weer te herkennen aan mijn blauwe Subaru-hat en mij verplaatsend met mountain-bike ![]() |
|
||||
|
||||
Ik ben er vanaf woendsdagavond tot zondagavond. Herkennend aan een oranje overall met blauwe streep.
![]() |
|
||||
|
||||
Hi,
Ik kom ook kijken vanaf woensdag t/m zondag. En ik ben supporter van verschillende teams. |
|
||||
|
||||
Woensdag kom ik kijken naar parade en vanaf vrijdag tot zondag ben ik er natuurlijk ook.
Te herkennen aan de Corvette outfit
|
||||
|
||||
Ik zal er vanaf dinsdagnamiddag zijn. Ik zal op de camping staan tussen les combes en bruxelles. Woensdag zeker en vast naar Spa centrum. Ik doe ook mee aan de jogging op vrijdagavond, was vorig jaar ook wel leuk, dus dit jaar weer. En normaal gezien vertrekken we daar terug tegen maandagmiddag.
( kheb toch 2 weken verlof ) |
|
||||
|
||||
woensdag parade en donderdag avondtraining staan op het programma.
Ben niet te herkennen, ga anoniem ![]()
|
|