![]() |
|
|
|||
|
|||
Opendeurdagen Rallycross 2006
De eerste komt er aan : op 1 en 2 juli 2006 op het Duivelsbergcircuit. We waren sowieso van plan om gaan te kijken. Nu blijk A.J. en een zekere Hanne Munters aan de start te komen. Dan moeten we er zeker zijn.
Meer info : www.duivelsbergcircuit.be C U |
|
|||
|
|||
Even de deelnemerslijst doorgenomen en blijkbaar nog wat bekenden tegengekomen.
Vader of zoon Cox, dat is niet helemaal duidelijk. Tom van Rosendaal, zit hier ook ergens op het forum maar ken zijn nick niet meer. Peter Gielen : is dit Pinzie ??????? C U |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
En er staat nog een bekende op de lijst: Belle Lacave
![]() Jaja, Hanne en ik zullen het tegen mekaar opnemen in de Lady's Cup! ![]() Ik heb trouwens nog steeds geen timing ontvangen. Is iemand daarvan op de hoogte? Last edited by Belle; 27-06-2006 at 11:27. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Go Belle! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Vrijdag 17u00 – 21u00 Poort circuit open Zaterdag 07u30 – 09u00 Opening secretariaat voor de inschrijvingen 07u40 – 09u45 Technische keuring 10u00 – 12u00 Vrije trainingen 13u30 Briefing 14u00 Start eerste reeks Zondag 09u30 Start tweede reeks 13u00 Start derde reeks 16u00 Start finales 18u00 Prijsuitreiking
|
||||
|
||||
Ouwch...das vroeg! Best de vrijdag in Limburg blijven.
![]() Bedankt voor de timing, Bart! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Hehe,
Er zijn blijkbaar naamgenoten van me op de wereld, eentje wist ik al van. Maar of hij het is weet ik niet. Ik wou dat ik het was die deelnam ... Greatings, Peter Gielen, de andere ... |
|
|||
|
|||
inderdaad ik ben er ook bij met een opel corsa
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
En Peter Gielen zit inderdaad niet opt forum..
Hij rijd wel al verschillende jaren mee op de opendeurdagen... Heeft ook al een aantal keren zijn klasse gewonnen. |
|
||||
|
||||
'k Ga daar namiddag ook eens een kijkje nemen met een aantal mensen van het team. Enkele van onze mecano's doen ook mee...
Lijkt me nog wel es plezant, ben daar allang niet meer geweest. Misschien tot straks dus... ![]()
|
||||
|
||||
Zondag ook eens piepen! Is toch altijd een van de leukere evenementen in MM!
Go Paddockers! ![]() ![]() Greetz |
|
|||
|
|||
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|