![]() |
|
|
||||
|
||||
Droogmans in Europa (1989 & 1990)
Wegens 'andere prioriteiten' (huisje, kindje, tuintje) zijn de grote Europese campagnes van Robert Droogmans in 1989 en 1990 grotendeels aan mij voorbijgegaan, ook al omdat hij in die jaren zelden in eigen land te zien was.
Ook op het internet is er rond het Europees kampioenschap relatief weinig te vinden. Is er iemand die mij info kan bezorgen over het programma dat Robert heeft afgewerkt in die jaren, de resultaten, de tegenstand, foto's... Bedankt bij voorbaat voor de hulp. |
|
||||
|
||||
Probeer de Rallyworld's van Willy Weyens uit die jaren eens.
Staan alle resultaten in met heelwat foto's. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als er in de editie 1989 nu ook zo'n blad over het EK 1989 zou staan... 't Zijn voor 1989 uiteraard vooral de uitslagen van Robert en Yves Loubet, plus de andere winnaars van (enkel) EC20-rallys die me interesseren. Alvast bedankt bij voorbaat. |
|
||||
|
||||
Editie '89 - '90 (coverfoto De Mevius met Mazda 323) bevat 6 pagina's met een aantal foto's.
En zoals steeds bij Willy Weyens staan achteraan alle uitslagen van de Europese Rally's. BTW : het was het jaar dat Droogmans met de Sierra Cosworth in Finakleuren reed. |
|
||||
|
||||
Nu het toch over Droogmans gaat, hij start morgen met een RS2000 in de Boucles de Charleroi, een regelmatigheidsrally. Start om 16.30 in het Stade du Pays, ronde 2 om 20 uur en de finish om 23 uur in het voetbalstadion. De rally wordt verreden in de omgeving van Beaumont en Mettet.
http://users.skynet.be/tousport/bdc/...%20BDC2006.htm Passages: 16h30: Charleroi out (stadion) 17h19: Cour-sur-heure (kerkhof) 18h10: Yves-Gomezée (plein en kerk) 18h51: Oret (centrum) 19h28-20h05: florennes regroup (zwembad) 20h40: Senzeilles (Place Verte) 21h08: Froidchapelle (Trèfle) 21h28: station van Sivry 21h51: Sautin: Centrum 22h43: Biesme-sous-thuin (brandweer) 22h50 Leernes (abdij van Aulne) 23h14: Charleroi In (Stadion) |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|