![]() |
|
|
||||
|
||||
Belcar (+BTCS) Launch 2007 ***De Foto's***
Voor de liefhebbers heb ik vlug wat previews ge-upload...
Leuke dag, alleen rotweer zo koud zeg! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Vervolg... ben benieuwd naar de andere hun foto's. Bij mij was het veel te lang geleden dat actie-fotograferen, én koude vingers
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Die DBRS9 heeft echt een prachtlivery.
|
|
||||
|
||||
Man, wat een mooie livery's allemaal! De DBRS9 is zooo knap, ook die van de AD Viper is sjiek. Deed me vanop een afstand wel wat denken aan de Sporza Z06.
![]() Ben al benieuwd naar de rest van de foto's! Het begint al serieus te kriebelen als ik de foto's zie...dat het maar snel volgende week is!! |
|
|||
|
|||
Inderdaad, valt me trouwens ook op dat er op de AD Viper meteen al de namen van de piloten voor de 24U staan (Wauters/Wauters/Vanthoor/Heylen).
|
||||
|
||||
Ja, en de "007" op de deuren inclusief juiste James Bond - Font, haha, geniaal!
![]() |
|
||||
|
||||
om mee uit te pakken dat ze Heylen kunnen strikken hebben?
|
||||
|
||||
Heeft er ook iemand video's gemaakt?
|
|
|||
|
|||
Binnenkort komt er normaal een video online op pitstop tv.
Mvg... |
|
||||
|
||||
Tis om het geluid eens te horen. Foto's zeggen niet zo veel vind ik.
|
|
||||
|
||||
Volgens mij zal het verschil op de video ook maar miniem zijn hoor. Je moet er live bij zijn om het geluid te kunnen onderscheiden vind ik...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Maar volgend jaar vraag ik toch vrij op donderdagmiddag hoor. ![]() |
|
||||
|
||||
Vind de Aston livery maar niks. Als daar nog meer sponsors op komen gaat ie echt niet mooi zijn IMO. De DHL-Mosler is m.i. een beetje kaal (zeker van vooraf aan gezien)
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|