![]() |
|
|
||||
|
||||
Belcar Launch, 22/03/07
Op donderdag 22 maart vindt de Belcar launch plaats op Circuit Zolder.
Ik neem aan dat net als vorig jaar de nodige teams aanwezig zullen zijn om te testen. Tevens een ideaal moment om kennis te maken met de gewijzigde chicane. Zijn er al teams bekend die komen? En welke paddockers zullen een kijkje komen nemen? Ik alvast wel ![]() |
|
||||
|
||||
k ben er nog niet helemaal uit of ik kom
zondag wordt druk... om 4u F1, en 's avonds NASCAR en in de middag heb ik de keuze, Carnaval in Halle, of die Belcar Launch dus Voor de Belcar Launch moet ik wel meer dan een uur rijden, wat wel lastig kan worden als ik niet echt goed geslapen heb. en zaterdag is het ook nog eens 12u van Sebring
|
||||
|
||||
Ik kom zeker.
|
||||
|
||||
god, ik sla hier weer datums door elkaar, blijkbaar
![]() spijtig dat het donderdag is, dan kan ik juist niet
|
||||
|
||||
Wij zullen er zijn
![]()
|
||||
|
||||
Ik zal het laatste half uur wat plaatjes komen schieten
![]()
|
||||
|
||||
Het zal een natte Belcar test worden... (http://www.weeronline.nl/cgi-bin/reg...IDER=anwendung)
Hopelijk zien we donderdag al veel GT3's op de baan. (lees: zijn de wagens al geleverd bij de teams...) Ik zal er zijn in de namiddag ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Het gaat donderdag schoon worden ![]()
|
||||
|
||||
De A+Racing viper zou er moeten zijn maar die staat nu in de
garage om hem van het nodige kleurwerk te voorzien. De tweede viper voor de dames zou pas woensdag aankomen van bij Oreca.Dat word nipt ![]() |
|
|||
|
|||
Ik zal er ook zijn,in de voormiddag een uurtje zien naar de BTCS en dan voor één terug voor de belcar.
|
|
||||
|
||||
'k Kijk echt uit naar morgen, wordt dolle pret, zelfs als het slecht weer wordt
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Hopelijk geen sneeuw
|
||||
|
||||
Voor zij die nog twijfelen... Als ik daarnet om 11 uur vertrok in Zolder (moet helaas gaan werken namiddag) waren volgende Belcar teams reeds present:
- Racing For Belgium / AM DBRS9 - Gravity Racing Int / 2 x Mosler GT3 - A+ Racing / Dodge Viper - AD Sport / Dodge Viper - Porsche 997 - Porsche Biturbo - Prospeed / Porsche 997 - First Motorsport / Porsche 997 - 996 - NGT / Porsche 996 - Chad Racing / Porsche 997 - GPR / Porsche 997 - G&A / Mosler - BMW Z4 - Team 98 / 2 x Ford Mustang GT4 - Russel Racing / Porsche 996 GT3 RS ... Groetjes ![]()
|
|||
|
|||
Ben benieuwd naar de eerste beelden! Straks wordt er trouwens een speciale fotoshoot gehouden (als je SRO zowat kent weet je wel wat voor één
![]()
|
||||
|
||||
zijn er al tijden ofzo
of fotos ??? |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|