De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 16-02-2007, 14:01
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

nieuwe datum 24u

Quote:
De Champ Car-race op het circuit van Zolder wordt met twee weken vervroegd naar het weekend van 25 en 26 augustus, terwijl de 24 uren van Zolder naar het weekend van 8 en 9 september verplaatst wordt. De datumwissel komt op vraag van de FIA, zegt Walter Goossens van Circuit Zolder in Het Belang van Limburg
bron: pitstop.tv

omdat de goedkopere en toegankelijkere champcars anders een week voor de GP F1 zou vallen, hebben ze de datums omgewisseld

dank u Bernie
Old 16-02-2007, 14:29
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by marcel View Post
bron: pitstop.tv

omdat de goedkopere en toegankelijkere champcars anders een week voor de GP F1 zou vallen, hebben ze de datums omgewisseld

dank u Bernie
Och...dat meent ge toch niet? Ik zit dat weekend net in Californië voor de Grand Am en IRL. Nu zal ik de Champ Car moeten missen tedjuu toch... Echt jammer dit...

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 16-02-2007, 14:38
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Godver: aind augustus is tweede zittijd :s

Reply With Quote
Old 16-02-2007, 15:04
Stranger Stranger is offline
De Paddock Regular

Uit het officiële persbericht:

Quote:
De eerste Champ Car Grand Prix in België zal niet op 7-8-9 september plaatsvinden, zoals eerder aangekondigd, maar wel op 24-25-26 augustus 2007, met andere woorden een week vóór de Dutch Champ Car Grand Prix op het TT Circuit van Assen. De datumwijziging werd aangevraagd aan de nationale sportoverheid RACB, en werd inmiddels goedgekeurd.

Datumwijziging
De wijziging van datum is er gekomen op vraag van de FIA. Voor de organisator en voor Circuit Zolder was het even puzzelen om de kalender in evenwicht te krijgen, maar de verschuiving is recent door de RACB, de nationale autosportfederatie, bekrachtigd. Dit betekent vanzelfsprekend dat de primeur voor ons land twee weken dichterbij komt, en dat de voorbereidingen in een iets hogere versnelling terechtkomen. Op 1 maart, tijdens een persconferentie op Circuit Zolder (Mediacenter), worden meer details over de Belgian Champ Car Grand Prix vrijgegeven.
Reply With Quote
Old 16-02-2007, 15:45
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Ten eerste: Dat van de F1 zijn pure gissingen. In mijn ogen moet F1 geen schrik hebben van Champcar en omgekeerd ook niet.

Ten tweede: Zolder zou een gat in de lucht moeten springen dat de Champcar nu voor die in Nederland zijn. Dan krijgt Zolder alle aandacht en komen er nog is meer Nederlanders af...

Ten derde: In de vakantieperiode is het veel intressanter om nog meer volk te hebben voor de Champcars dus niets dan winnaars hier....
Reply With Quote
Old 16-02-2007, 18:57
yannick88's Avatar
yannick88 yannick88 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by JPMontoya View Post
Ten eerste: Dat van de F1 zijn pure gissingen. In mijn ogen moet F1 geen schrik hebben van Champcar en omgekeerd ook niet.

Ten tweede: Zolder zou een gat in de lucht moeten springen dat de Champcar nu voor die in Nederland zijn. Dan krijgt Zolder alle aandacht en komen er nog is meer Nederlanders af...

Ten derde: In de vakantieperiode is het veel intressanter om nog meer volk te hebben voor de Champcars dus niets dan winnaars hier....
Dit van de F1 en de FIA staat wel degelijk vandaag in " Het belang van Limburg " .

Je reactie vind ik hier op deze manier niet door de beugel kunnen , altijd maar negatief over als er iets veranderd of wijzigt .

Mvg
Old 16-02-2007, 19:10
Pat's Avatar
Pat Pat is offline
De Paddock Regular

Om toch niet negatief te willen zijn ...

24 Uur stond onder voorbehoud op mijn kalender, viel toch midden in mijn vakantie.
Staat nu bij 'zeker niet' ...
Reply With Quote
Old 16-02-2007, 19:17
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

da wordt moeilijk..
De 24 uren zijn voor ons "wheels" de drukste week van het jaar. Alle teams al aanwezig op dinsdag en camping vol vanaf donderdag...
Normaal kon ik rekenen op redelijk veel jobstudenten maar die moeten nu naar school...
Kan wel meer volk bij Champ Cars opleveren.
We zullen niet klagen, en het proberen op te lossen.

Wel leuk, F1 heeft bang van Champ Car (volgens mij terecht trouwens)
Old 16-02-2007, 19:41
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

Yes, geweldig.
Zat die week van de 24 Uren eerst in de States voor Corvette meeting en ALMS.

Nu kan ik toch naar de 24H gaan.
Champcars boeit me nie echt.
Old 16-02-2007, 19:44
Yvonne's Avatar
Yvonne Yvonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by A.J. View Post
da wordt moeilijk..
De 24 uren zijn voor ons "wheels" de drukste week van het jaar. Alle teams al aanwezig op dinsdag en camping vol vanaf donderdag...
Normaal kon ik rekenen op redelijk veel jobstudenten maar die moeten nu naar school...

Maar beginnen de studenten in Diepenbeek ook 1 september? In mijn grijse verleden, heb ik daar een jaar stage gelopen...en de eerste weken woonde ik toch alleen in een studentenhuis. De studenten begonnen zo rond half oktober. Misschien kunnen die studenten je helpen!

Maar nu is het wel 2 erg druk in De Wheels.
Reply With Quote
Old 16-02-2007, 22:16
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by yannick88 View Post
Dit van de F1 en de FIA staat wel degelijk vandaag in " Het belang van Limburg " .

Je reactie vind ik hier op deze manier niet door de beugel kunnen , altijd maar negatief over als er iets veranderd of wijzigt .

Mvg
Euhhh? Ik snap het niet...

Ik denk net dat het goed is voor Zolder dat het in de vakantieperiode valt.

Over de F1 - Nuja het BvL...Men kan dat wel denken maar er is nergens een bewijs voor...
Reply With Quote
Old 16-02-2007, 23:57
PJ46 PJ46 is offline
De Paddock Rookie

24u van Zolder en Silverstone op zelfde weekend...
Reply With Quote
Old 17-02-2007, 01:51
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by PJ46 View Post
24u van Zolder en Silverstone op zelfde weekend...
Lijkt me niet dat die evenementen elkaar bijten. In de afgelopen jaren is er geen kruisbestuiving geweest tussen Britcar en Belcar.

Ondanks dat Bernie en RACB weer een prachtig spelletje gespeeld hebben lijkt me deze wisseling uitermate perfect voor CZ. Die pakken de eerste bak publiciteit mee, de kans dat de zuidelijke Nederlanders CZ verkiezen boven Assen neemt ook toe.

Assen zal iets minder blij zijn
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 17-02-2007, 04:31
schumivill's Avatar
schumivill schumivill is offline
De Paddock Regular

Quote:
Och...dat meent ge toch niet? Ik zit dat weekend net in Californië voor de Grand Am en IRL. Nu zal ik de Champ Car moeten missen tedjuu toch...
Ik wil wel in jou plaats naar de States hoor belle...
Old 17-02-2007, 12:48
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by A.J. View Post
da wordt moeilijk..

Jobstudenten die naar de hoge school gaan, beginnen pas terug tegen half september of begin oktober.

Zelf vindt ik dit veel beter voor mij. Nu moet ik op mijn vakantiewerk, als ik er heb, geen extra week afwezig blijven voor de 24Uren. Nu is dat alleen de donderdag en de vrijdag van de Champcars.

Mvg...
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules