![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
Champcar en de lage landen, we gaan 5 mooie jaren tegenmoet!
Quote:
Quote:
![]() Quote:
![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#2
|
||||
|
||||
Morgen dus leuk nieuws in Brussel:
Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#3
|
||||
|
||||
Het zal Jan Heylen wel zijn, ik was gisteren in het automuseum AutoWorld en er stond ergens een bord apart met veel sponsornamen en onderaan in het groot JAN HEYLEN. Lijkt me wel heel veel toeval
![]() |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
|
#5
|
||||
|
||||
quote van rietbergen op F1racing.nl
Hij vervolgde nog dat er om praktische redenen gekozen is om in Assen te racen, en niet in Zandvoort: "Een reden is dat Zandvoort maar een beperkt aantal geluidsdagen heeft en daar zitten ze geloof ik al overheen. Verder is de infrastructuur in Assen geweldig. Er zijn grote parkeerplaatsen dichtbij het circuit. Je rijdt zo naar het circuit toe en binnen twee minuten sta je de baan te bekijken." Hehe, hij snapt het, niet meer doodstaren op het kleine Zandvoort maar je race organiseren op een circuit die de capaciteiten en faciliteiten ervoor heeft. |
#6
|
|||
|
|||
Iemand een idee waarom er tijdens de champ car op Zolder geen plaatsen zijn voorzien in de eerste chicane?
|
#7
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb op TV één van die zogeheten tenten gezien die ze willen gebruiken en die dingen zijn zo groot als ne sporthal, dus ze zullen wel meer dan plaats genoeg vandoen hebben |
#8
|
||||
|
||||
die plaats is er al zeker niet in de toeschouwers zone in de eerste chicane...
__________________
|
#9
|
|||
|
|||
Quote:
Het "green" en "bronze" publiek kan zo circuleren tussen de Sacramentskapel, Villeneuve/Rindt en de buitenzijde van het circuit. Het paddockpubliek blijft zo aan de binnenzijde van het circuit (1ste chicane/Ickx/ paddock en mezzanines) Hopelijk wordt het allemaal op tijd en stond duidelijk. |
#10
|
||||
|
||||
champcar wil de europeanen "eens tonen wat fan-vriendelijkheid is". dan gaan ze niet één van de populairste kijk-plekken ontoegankelijk maken
![]() reken maar dat Sherpa een foutje gemaakt heeft op het plannetje
__________________
|
#11
|
|||
|
|||
Arie Luyendijk werkt aan een project om zijn zoon Arie Luyendijk Jr. aan de start te krijgen in Zolder en Assen.
|
#12
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|