![]() |
|
|
||||
|
||||
Lola T70
Een zeer oude doos die ik vorig jaar kocht op de beurs in Jabbeke,
![]() Er zitten zeer weinig onderdelen in en de details zijn ook ver te zoeken. Er zal dus veel moeten aangekocht worden om wat detail te krijgen. De body bestaat maar liefst uit 5 afzonderlijke stukken, wat wil zeggen 'versterken'. Een boven en een onderkant...hier al geschuurd. ![]() Hier ook uit twee stukken... ![]() De zijkant is een onderdeel van de bodem, ![]() Hier versterkt met styrene... ![]() ![]() De achterkant versterkt met plastiek van onderdelen die ik niet kan gebruiken uit de kit, ![]() De achterkant weer met styrene... ![]() J. |
|
||||
|
||||
De bodem is uitgefreesd en het geheel kan gelijmd worden.
![]() ![]() Wat een probleem is, ik kan met geen klem bij het stuk die moet aan het dak gekleefd worden. ![]() Een paar onderdelen... ![]() De witte stukken waren in chrome, ze moeten tenslotte in het zwart komen. Links zie je de ruitenwisser, volgens mij iets die er niet op gelijkt. Wat nog redelijk mooi gemaakt is zijn die wielspanners. De motor stelt ook niks voor en de, maar met deze erop zal het al heel iets anders zijn, ![]() Een tankdop is ook nergens te bespeuren en ik zal een opening moeten maken en deze resin dop gebruiken... ![]() Tot volgende... J. |
|
|||
|
|||
Wel Johan... dit is voor Petit Spa hét project van 2008! Die Lola is wordt ondanks de moeilijkheidgraad een van dé leukste wagens op slotchassis! En zéér exclusief!
G. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ha ge weet het! Ik vind dit geweldig!
|
||||
|
||||
Ziet er weeral spannend uit. Succes verder!
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|