![]() |
|
|
|||
|
|||
***24H Le Mans 2008 (14&15 juni) de foto's***
Wát een race zeg! Dit jaar was ik voor het eerst, vanaf nu moet ik wel ieder jaar
![]() ![]() Foto's van de 24H: (deel 1/3) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
(Deel 2/3)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Laatste deel:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mvg, Jan |
|
||||
|
||||
Photobucket even down? Kan momenteel niets zien.
![]()
|
||||
|
||||
Schitterende foto's! Was jij VIP ofzo? Overal op de juiste plek, start, aankomst, etc... Heel mooi gedaan!
![]() |
|
|||
|
|||
Nee, was geen VIP of iets dergelijks. Start en finish was vanaf tribune 34 (boven de pits). De rest ook gewoon publiekszone.
Overigens was de de finishfoto meer geluk dan wijsheid; ik stond met één voet op een metalen railing en met de andere op de volgende rij van de tribune, me toestel hield ik vrij ver boven me, zonder in de zoeker te kijken. Dit om boven de mensenmassa uit te komen. Zal wel niks zijn dacht ik maar dat viel wel mee ![]() |
|
||||
|
||||
Die van de DBR9 # 007 is zalig ! Heerlijke foto.
![]()
|
||||
|
||||
Schitterende foto's!
![]() Mijne zijn een stuk minder maar desalniettemin: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En een souvenir voor de fransen: ![]()
|
|||
|
|||
Dank voor de complimenten allemaal!
![]() |
|
|||
|
|||
nice pics
![]() |
|
|||
|
|||
Mooi werk!
Mag ik vragen met welk fototoestel je aan de slag gaat? |
|
||||
|
||||
Prachtige foto's, allemaal! Ik heb een "verzoeknummertje": is er iemand die de Ferrari nr 83 (je weet wel, die van Van de Poele waarmee hijzelf niet eens gereden heeft) gefotografeerd heeft? En zo ja, zou ik die foto dan mogen gebruiken op mijn website (uiteraard met bronvermelding) als referentiefoto van het Ferrari-model dat ik besteld heb? Alvast bij voorbaat dank!
|
|
||||
|
||||
Is een foto van de Farnbacher Ferrari met daarin de deur van de Krohn Racing Ferrari gemonteerd ook goed?
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|