![]() |
|
|
|||
|
|||
FIA GT Round 3: Adria (21-06)
Dit weekend wordt de 3e ronde van het FIA GT kampioenschap verreden, net zoals vorig jaar is de race op zaterdagavond, met de start om 19.50.
De vrije trainingen zijn reeds afgelopen, interessante feiten: -Fassler in beide bovenaan -GTO moslers doen niet mee, probleem met de homologatie (alweer) en ze konden het naar verluid niet op tijd veranderen. -PK lijkt een beetje gang in de saleen te hebben gevonden, in de pre-qualifying stonden ze lange tijd in de top 4, totdat aan het eind nog een paar auto's eronder door gingen. De iPos saleen van menten/piccini bungelt achteraan het GT1 veld, daar loopt het nog voor geen meter. Straks om 17.15 begint de kwalificatie, live timing: http://www.mstworld.com/live/LivetimingGT.html |
|
|||
|
|||
Overigens zijn er nu ook fatsoenlijke beelden te zien op www.gt1live.tv, in plaats van constant de onboards.
|
|
||||
|
||||
Volgens mij wordt het tijd dat iPos ergens een andere GT1 gaat huren..
![]() |
|
|||
|
|||
En met PK wil het ook niet echt vlotten, laatste in gt1, op 1,5 seconde van polesitter Fassler...
|
|
||||
|
||||
En toch vraag ik me af waarom ze niet competitief zijn?
Zeker die van Larbre, kijk gewoon wat Bouchut ermee in LM kan tegen de fabrieks Corvette's en Aston's... Bij Larbre lijkt het mij gewoon weg de piloten te zijn, bij Pk de afstelling/banden (?) en bij IPOS de wagen zelf en de banden... Hoe dan ook hoop ik nog steeds dat de Saleens terug zéér snel competitief zijn, anders rijder er 3 veldvullers bij. |
|
||||
|
||||
PK Saleen hinkt wat achterop door de Pirelli banden.
![]()
|
||||
|
||||
Wanneer loopt de homologatie van die kar eigenlijk af?
|
|
||||
|
||||
Ik wacht met smacht op de jankerd van een persbabbel m.b.t. een review van deze race. Waarom, ik had weer hoop
![]() ![]() Quote:
O ja, dit lijkt me niet helemaal correct: Quote:
Wereldkampioenschap? Heb ik iets gemist? Ratel zou het willen ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Het is misschien niet officieel het wereldkampioenschap voor GT-wagens, maar als je ziet dat er in Fiagt nog steeds +/- 15 GT1's gemiddeld per race aan de start komen, met merken als Maserati, Aston Martin, Corvette, Saleen, Lamborghini, Ferrari, dan vind ik dit kampioenschap toch op z'n minst officieus het wereldkampioenschap in de klasse.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Hezemans/Gollin (Phoenix C6.R) winnen voor Vitaphone #1 en de andere Phoenix Corvette. SRT met 50 KG ballast knap 4de.
PK Carsport uit de race na een kleine 15 minuten door een aanrijding met Vitaphone #2 vermoed ik. |
|
|||
|
|||
PK met de Saleen(pirelli) 1:13.436 tijdens de qualifying in 2008 tegenover 1:12.580 met de "oude" Corvette C5R(michelin) in 2007...
(En de pole van dit jaar is 0.4 sec sneller dan die van vorig jaar) Hoog tijd om conclusies te trekken!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Het klopt ook van geen kant, ze waren een seconde trager dan de rest. De snelste ronden zijn in het begin van de race gereden: 1.14.0 van kumpen tov 1.12.9 van gollin. Ik hoop voor hun dat het in Oschersleben wat beter gaat.
|
|
||||
|
||||
M.a.w., we kunnen dus puur aan de hand van tabellen aantonen dat deze review persreutel van PK Carsport niet klopt en onjuiste informatie verschaft aan de neutrale lezer?
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|