![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
WAT WAT WAT WWWWWAAAAAAATTTTTTT?!?!?
Zojuist las ik het bericht dat er een nieuwe film/docu gaat uitkomen over de 24H van Le Mans, en meer bepaald het Audi-Project Audi en NFL Films zullen hopelijk dit jaar nog uitkomen met 'Truth in 24'. Trailers kan je bekijken op de site: www.truthin24.com ziet er gewoonweg bangelijk uit , maar ja wat verwacht je dat een Audi-fan zegt
|
|||
|
|||
Een "gewone" autosportfan moet u gelijk geven, kan nu al niet wachten tot hij uitkomt ;-)
|
|
||||
|
||||
Wow, die trailers zijn al echt veelbelovend!
![]() |
|
||||
|
||||
Ze gaan de 'schande' wat peogeot heeft gemaakt nog wat aandikken.
![]() Ik kan in iedergeval niet wachten tot ik hem kan zien, maar ben wel een beetje benieuwd wat ik er van moet verwachten, wordt het een documentaire met wat op een film moet lijken, of zullen ze het verhaal van hun succes van 2008 in een film gieten ? in iedergeval zal het de mees realistische autosport film tot nu worden, hoop ik ![]() |
|
|||
|
|||
Zal wel veel Audi pr bla bla zijn. De trailers hebben me in ieder geval niet overtuigd dat het een must see film/documentaire is.
|
|
||||
|
||||
De trailer ziet er al goed uit, maar kunnen ze de film gedurende heel zijn duur zo spannend houden of is dat maar op een paar momenten? Dat is wat ik mij nu afvraag
![]() |
|
||||
|
||||
Maakt voor mij persoonlijk niet zoveel uit dat er geen mooi en uitgebreid verhaal aan zal vasthangen.
Fantastisch aan dergelijke projecten is dat er echte "filmcamera's' gebruikt worden met als resultaat iets wat we niet veel zien op televisie. Je moet maar eens kijken wat de mannen van speedhunters gemaakt hebben toen ze vorig jaar beelden opgenomen hebben tijdens de 24H van Spa gemixt met eigen gecomponeerde muziek - gewoonweg adembenemend, én in HD-formaat ![]() http://speedhunters.com/videos/default.aspx (hier zie je al hun realisaties, gewoon even naar beneden scrollen)
www.ddv-graphics.com Last edited by McLarenboy; 17-01-2009 at 14:07. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|