![]() |
|
|
||||
|
||||
DSMEC Review 2008
De DSMEC Review 2008 laat U niet enkel toe om dit boeiende kampioenschap opnieuw te beleven, het is voor rijders en teams tevens een ideaal promotiemiddel naar hun (potentiële) sponsors toe. Aarzel dus niet en bestel tijdig uw benodigde exemplaren, zodat ook U zowel sportief als sponsormatig ten volle kan genieten van dit unieke naslagwerk!
Bestelbon en alle info: http://www.dunlopendurancecup.be/fil...op_book_nl.pdf Max. 500 boeken incl. gratis DVD. Mvg Dries Heyman DSMEC |
|
||||
|
||||
![]()
Iemand al zijn exemplaar ontvangen? Mijn besteld en betaald exemplaar was als Kerstmiscadeau bedoeld. Zal niet meer lukken denk ik.
![]() |
|
|||
|
|||
Als ik me niet vergis zijn de boeken vandaag verstuurd. Dus zal 't toch nog een Kerstcadeau worden.
Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Hallo allen,
Ze zijn inderdaad gisteren aangekomen en met de post onderweg. Veel leesplezier. Dries |
|
|||
|
|||
Het mijne is vandaag aangekomen.
www.krisgilissen.net Last edited by RKG; 19-12-2008 at 18:18. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Mijn is maandag goed aangekomen. En nu weet ik wat ik elke avond moet doen in de zetel
![]() |
|
||||
|
||||
Viezerik!!!!
![]() Last edited by ICEMAN; 25-12-2008 at 16:34. |
|
||||
|
||||
Beste Paddockers,
Ik heb nog 118 boeken beschikbaar van het eerste seizoen DSMEC 2008. Daar we vanaf volgende weekend op de Euro Racing Show staan en ze daar zeker allen de deur uitgaan, hier nog de laatste kans om er eentje te bestellen. Gewoon hier posten of via info@transporama.be wat je nodig hebt en wij doen dan wel de rest. Boek + DVD kosten 35 euro + 6 euro verzendkost. je kan natuurlijk ook je boek bestellen en komen afhalen op de racingshow in Luik, zo spaar je alvast de verzendkost. DVD afzonderlijk bestellen kan ook, alsook de Dunlop Motorsport bureelonderleggers à 2,5 euro per stuk. In de eerste post staat de link naar het bestelformulier indien je van plan bent om meerdere boeken te bestellen en zo dus goedkoper af te zijn. Mvg Dries |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|