![]() |
|
|
||||
|
||||
Slotcar Herleving
Mijn jongste zoon, nu 15, en ik hebben deze zomervakantie de slotcar koorts gekregen. Omdat ik ooit een slotcar "coureur" was en een keertje of wat al een kampioen ben geworden, had ik nog héééél oude Polistil baanstukken, die ik had meegenomen toen wij uit Zuid Afrika zijn geimigreerd. Dus hebben hij en ik de spul weer ontroest en de volgende baanontwerp neergezet op papier.
![]() Intussen hebben wij een avondje bij Speedtrack in Kampen gingen rijden en toen was de ziekte heel erg ingegrepen en hebben wij onze baan op een plank in onze garage gelegd. Er is nog heel veel te doen voordat deze baan ten volle gebruikt kunnen worden, maar de stroom staat er al aan, dus worden er wat rondjes gedraaid. Trouw aan onze natuur, hebben wij al wat auto's gekocht en blijven wij bij 1/32 spullen. Hier zijn wat van de auto's al, de Ferrari F40 staat er nog niet op, die ga ik wel wat foto's van maken, dan post ik deze óók. Voor de Classics twee Porsche 917 Spyders van GB Track ![]() ![]() en een Ferrari 312PB van Sloter ![]() De Groep C auto's zijn een Scalextric Porsche 962C (Gekocht voor een euro) ![]() en een Slotit Mazda 787B ![]() Voor de LMP's hebben wij van Fly een Panoz LMP1 ![]() en een Joest Porsche ![]() en ten slotte mijn grote favoriet de Kamei Golf van Spirit! Waarvan ik intussen de kromme "spat" al heb weer op z'n plek gelijmd. Deze was een clubauto geweest, vandaar de vreemde achtervelgen. ![]() Later de opbouw van de baan. Last edited by valie; 20-09-2010 at 09:54. |
|
||||
|
||||
Intussen is Ferrari F40 Le Mans al aan elkaar geschroeft en heeft hij zijn eerste rondjes gedraaid. Hij is een kit van Fly.
![]() Last edited by valie; 07-09-2010 at 20:18. |
|
||||
|
||||
Nog een stukje nostalgie binnengehaald...
De BP Capri die 2de eindigde in de 24 uurs van Spa in 1972. ![]() Hij gaat mischien nooit racen, maar voor een paar demo rondjes denk ik dat goed kunt zijn. |
|
||||
|
||||
Ik heb intussen de Porsche 962C nieuwe leven ingeblaast met een "facelift" en een nieuwe chassis.
![]() |
|
||||
|
||||
Hey Valie,
Post eens wat pics van de baan. De Joest Porsche heb ik ook, witte testversie. Ik rijd er nog graag mee op mijn NINCO baan. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|