![]() |
|
|
||||
|
||||
De Paddock Modelbouw: nieuws over de vitrinekastjes!
Beste Paddockers,
de agenda van onze volgende modelbouwbijeenkomst zal hier nog wel gepost worden, maar ik profiteer al van de gelegenheid om aan te kondigen dat de bestelde vitrinekastjes aangekomen zijn en dat ik ze dus op de 15e oktober zal meenemen naar De Kluis. Mag ik jullie vragen om ze die dag dan ook te komen afhalen en het geld (indien mogelijk gepast) mee te brengen naar de meeting? Omdat het al een tijd geleden is dat we de bestelling geplaatst hebben breng ik hier nog even ter herinnering wie er wat besteld heeft: - Guido + Selien: 5 + 3 = 8 (zijn al afgehaald bij mij thuis) - Guy/Sennake: 12 stuks (heb ik al in mijn modelbouwkast gestockeerd) - Dominique: 5 stuks - Johny/Nismo: 2 stuks - Tim/TvD: 4 stuks - Roeland/HHugo: 3 stuks - Gert Mertens: 7 stuks - Marcel/Tjello: 3 stuks - Guido/Loixrallyfan: 4 stuks - Filip/FeM: 2 stuks De kastjes kosten ons inkoopprijs € 15,98 en we verkopen ze voor het gemak aan € 16,-. De bedoeling is niet van hier winst op te maken, maar wel om iedereen die hier nood aan had deftige vitrinekastjes te bezorgen die gezien mogen worden. Moest het zijn dat je om één of andere reden niet naar Zolder kan afzakken, laat me dan iets weten op guy.golsteyn@telenet.be, en dan regelen we wel iets. Tot in Zolder! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|