![]() |
|
|
||||
|
||||
*** Ferrari Corse Cliente, Spa - foto's ***
Afgelopen maandag en dinsdag (19-20 sept.) was er in Spa een Ferrari event Ferrari Corse Cliente
Daar konden multimiljonairs hun speelgoedjes uitlaten. Namelijk FXX, 599xx en oude F1 Ferrari's. Hier zijn mijn foto's en video's van afgelopen maandag. Ik heb veel geluk gehad dat ik overal zomaar binnen kon gaan zonder dat iemand iets vroeg. ![]() Voormiddag was de baan nog nat maar eens de zon tevoorschijn kwam droogde het al snel op. In totaal waren er 14 F1's, van 1995 tot 2008. 12 599xx-en en nog eens 2 FXX-en ![]() Oh ja, er was ook nog ene Marc Gené die een F2007 en F2008 mocht besturen. 599xx en FXX ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Meer foto's zijn te zien op mijn site. En video's kan je hier zien. |
|
||||
|
||||
Mooie foto's zeg, en inderdaad een vrij exclusief tripje. Had je een Ferrari jasje aan ofzo dat men je geen vragen heeft gesteld?
![]() |
|
||||
|
||||
Vet!
![]() |
|
||||
|
||||
Toch wel unieke foto's http://belgian-motorsport.com/displa...bum=403&pos=25
Zo te zien een mooie dag om mee te pikken. Meer Ferrari F1 wagens op de baan dan Belcar wagens in de 24 uur. Ouch........
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
prachtige foto's
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
De F1's gingen per 6 op de baan. één groep met de nieuwste (2008-2004) en de andere dus in groep 2. |
|
||||
|
||||
Prachtig. Zo mooi als de '95 Ferrari maken ze niet meer
![]() Kon je als gewone toeschouwer binnen? Last edited by senna's kingdom; 03-10-2011 at 11:56. |
|
||||
|
||||
ja, gratis parking aan de poort en gewoon overal naar binnen gaan.
![]() Of rond het circuit wandelen. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|