![]() |
|
|
||||
|
||||
De Paddock goes: Miniwheels - Lichtervelde - 16-02-2014
![]() Op aanvraag van Björn, Guido en Patrick, heb ik vandaag nog met Benny van Miniwheels gebeld met de vraag of we enkele meters meer konden krijgen. Dit was geen probleem en hebben we nu 6 meter ipv 2 meter. Dus als er nog mensen interesse hebben, gelieve iets te laten weten. Hier is de voorlopige lijst met deelnemers: Eyckles Loixrallyfan Starmodel Kevin ... Alvast tot volgende week. Mvg, Lesley @Loixrallyfan en Nismo: Is het mogelijk om het materiaal te regelen voor de beurs?
|
||||
|
||||
Nu kom ik toch wel helemaal uit de lucht gevallen zeker.
![]() Omdat de paddock niet deelneemt aan deze expo, en ik intresse had om daar eens aanwezig te zijn, heb ik Bjorn om een klein plekje gevraagd voor Patrick en mij, hetgeen ook geregeld is. Nooit ben ik op geen enkele manier benaderd om daar als Paddock aanwezig te zijn, noch heb ik op het forum een enkel spoor gevonden van enige intresse of deelname aan deze expo. Maar toch lees ik hier dan dat het plots allemaal in kannen en kruiken is en dat ik me blijkbaar heb opgegeven om mee te gaan met de Lesley als de Paddock. Doch, ik weet echter van toeten of blazen en sta hier nu wel even raar te kijken van de wel heel vreemde manier van communiceren. ![]() Enfin, alleszins geen verwijt naar de club zelf, maar ik ga wel doen wat ik van plan was, mij daar rustig aan een klein tafelke zetten. Een volgende keer ben ik zeker bereid om als de Paddock deel te nemen, als er maar enige communicatie rond gevoerd wordt, zodat ik toch tenminste iets weet. Grts, Guido
|
||||
|
||||
Guido, ik neem de schuld grotendeels op mij. Dat is een misverstand die opgetreden in op de beurs van Ransart. Tja, het is dan ook in de wallonie e...
Ik leg dat wel via FB uit...
|
||||
|
||||
Uitleg was duidelijk, Bjorn.
Dit rust inderdaad allemaal op een misverstand. ![]() Toch zou enige communicatie mijn nogal noeste reactie hebben kunnen voorkomen. ![]() Enfin, geen erg. Volgend jaar even beter organiseren hé en dat komt wel goed. Dit jaar ga ik wel door zoals ik had gepland. ![]()
|
||||
|
||||
Ik kom waarschijnlijk ook ne keer langs, als bezoeker weliswaar.
![]() |
|
||||
|
||||
Geen probleem, maar dan moet er wel iemand bereid zijn het te komen afhalen en het me volgende meeting terug te bezorgen.
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 06-02-2014 at 22:29. |
|
||||
|
||||
Nu weet ik het ook niet meer zulle. Ik krijg gisteren van Björn een bericht via Facebook, dat ik meters moet bijvragen, omdat Guido en Patrick ook geïnteresseerd waren in het exposeren van modellen. Dus heb ik meteen Benny gebeld en dit nog geregeld. Ik heb dit enkel gedaan om goed te doen.
|
||||
|
||||
Hey Lesley,
Ik snap dat wel, maar uiteraard was een mailtje of een berichtje hier wel even het minste om even te horen hoe en wat. Ik ga inderdaad naar daar met enkele modellekes, maar ging er vanuit dat de Paddock niet vertegenwoordigd zou zijn. Daarom dat ik dus als mezelf zou gaan. Had je dit nu even besproken, dan had ik toch iets geweten en was ik zeker van plan geweest om dat eens te bekijken. Maar hier zo plots mijn naam te zien zonder ik echt van iets weet, wat berust op een spijtig misverstand, is vreemd en alhoewel ik graag en steeds bereidwillig wil zijn, wordt ik evenzeer niet graag verrast op deze manier. Zal mijn karakter zijn zekers. Enfin, zo heb je toch even geleerd om eerst eens even de dingen op voorhand te bespreken met ALLE partijen, alvorens tot actie over te gaan. Mail, bel, post iets op Facebook, dan kan ik tenminste reageren en waren al deze misverstanden niet gebeurd. Ik bijt heus niet hoor. ![]() Grts, Guido
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb enkel en alleen gehandeld naar wat me gevraagd is. Van zodra ik het bericht kreeg, heb ik meteen gebeld voor een meter of 4 meer, dan de oorspronkelijke 2 meter en er voor gezorgd om een eigen stand van de Paddock te hebben. Ik dacht dat dit voor jullie in orde was en heb er dan ook niet verder bij nagedacht(maar ben nu wel van gedacht, dat dit de laatste keer is dat ik zo nog iets onderneem zonder dergelijke afspraken).We kunnen natuurlijk allemaal als apart op de beurs gaan staan, wat voor mij geen probleem is, maar dan vraag ik me af waar het clubgevoel naartoe is. Ik stel voor dat ik de paddock vertegenwoordig met mijn modellen en die van Patrick. Mocht je je modellen alsnog willen exposeren op onze stand, dan is dat geen enkel probleem. Het zal dan wel een basic stand zijn, zonder al teveel reclame van onze club, want ik ga niet speciaal naar Johny rijden om het materiaal op te halen. Mocht iemand dit alsnog willen doen, dan zou ik dat super vinden. Indien er nog kandidaten zijn om de stand te komen vullen. Altijd welkom.
Mvg, Lesley Last edited by eyckles; 07-02-2014 at 12:31. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit klopt natuurlijk wel. Als je als club gaat hoor je natuurlijk ook samen een stand te bemannen.
|
||||
|
||||
Ik ga me niet teveel bemoeien met de discussie, want ik ben niet van alles op de hoogte. Maar er zijn elementen te vinden die pleiten in het voordeel van beide partijen.
Enerzijds denk ik dat het inderdaad vreemd is voor Guido om van plan zijnde een standje te gaan bemannen op zijn eentje, ineens te lezen dat hij deelneemt aan een stand van De Paddock zonder hierover blijkbaar gecontacteerd te zijn. En het is niet leuk om dan tegen de organisatie te moeten zeggen dat de gereserveerde plaats mag geannuleerd worden omdat de club ook een stand heeft. Daar kan ik in komen. Anderzijds is het ook zo dat de beslissing om met De Paddock een stand te gaan bemannen in feite genomen werd op de Paddock-meeting van januari, toen er blijkbaar enkele mensen zin hadden om Lesley bij te staan op de beurs. Volgens mij was Guido niet op die meeting, wat geen verwijt is, maar zoals je weet hebben de afwezigen altijd ongelijk... het ware natuurlijk beter geweest dat er van de genomen beslissing een spoor terug te vinden geweest was op het forum, maar anderzijds, als iedereen er van uit gaat dat alle deelnemers op de hoogte zijn, is het een beetje overbodig om het nog eens te herhalen... Enfin, ik denk dat hieruit de nodige lessen geleerd zijn en dat dit in de toekomst niet meer zal voorvallen. Ik ga niemand zeggen wat hij moet doen of niet moet doen, maar het zou inderdaad wel eens een vreemd zicht kunnen zijn als leden van een zelfde club op verschillende standen staan. Als er maar geen verkeerde conclusies uit getrokken worden die de club kunnen schaden... |
|
||||
|
||||
Voor alle duidelijkheid: Benny heeft ons allen samen geplaatst. Er zal dus wel degelijk een clubgevoel zijn ! :-) Komt allemaal wel in orde.
|
||||
|
||||
Het ware wenselijk geweest dat er inderdaad een thread opgestart werd. We hebben ten slot van rekening een prachtig instrument om te communiceren,nl. ons forum (of eventueel onze facebookpagina).Op de meeting van januari was ik er zelf ook niet,samen met nog wat andere leden,dus ervan uitgaan dat de betrokkenen het wel weten, is wellicht wat voorbarig te noemen. We zijn het trouwens gewend geworden dat er,als we ergens gaan deelnemen,er zo afgesproken wordt.
In ieder geval ga ik het niet aan mijn hart laten komen,en ga ik me er amuseren en rondkijken wat voor moois er op het gebied van onze wondermooie hobby te zien is nl. de (civiele) modelbouw |
|
||||
|
||||
Quote:
En nu ga ik afsluiten om me te begeven naar mijn pensioenfeestje... jaja, vandaag is het inderdaad zover: ik ga met pensioen ![]() |
|
||||
|
||||
K'zal voor een tintje groen op de stand zorgen ;-)
Kijk er al naar uit! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|