![]() |
|
|
||||
|
||||
Modelbouwbijeenkomst - 16 mei 2014
Aanstaande vrijdag, 16 mei is het weer tijd om voor onze volgende vrijdagavondmeeting.
Waar; Brasserie Savarin te Heusden-Zolder Aanvang; 20 uur Agenda; -Terugblik Moveleo -meetings in de nabije toekomst -ideeën ivm eindejaarsmeeting - - - Mensen die alsnog iets aan de agenda willen toevoegen, shoot. Alles is bespreekbaar. Serge zou ook langskomen met zijne "snoepkraam", dus diegene die alsnog iets wil bestellen, doen. -Nismo -Serge -FRED65 -Eyckles -Sennake -Rocknrolla -TvD -Danny -EtronQuattro07 -Bart P. ? - - - Iedereen is welkom en tot vrijdag ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 15-05-2014 at 12:48. |
|
|||
|
|||
Zal er zijn.
Tot vrijdag |
|
||||
|
||||
Ik ben er ook. Tot dan.
![]()
|
||||
|
||||
Zonder ongelukken zal ik er ook zijn.
|
|
||||
|
||||
Aanwezig
![]() |
|
||||
|
||||
Present!
|
||||
|
||||
Wij kunnen helaas WEER NIET mee.
Ik begin er langzamerhand van te balen.... ![]() Wij willen er ook weer eens bij zijn namelijk. Nou mssn die nexten mahl...
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Gelijk ne nederlander met te veel Heineken in zijn bloed
![]() ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 12-05-2014 at 23:08. |
|
||||
|
||||
Pas op he, Heineken is niet bepaald het bier van voorkeur voor veel Nederlanders
![]()
|
||||
|
||||
Neem dan Hertog Jan of Grolsch bier he
![]()
|
|||
|
|||
alle vrijdag weer feesje e voor de le mans mannekes vooral tim lesley bart serge ik zal men pc mee ebn ze met foto s en video 's van spa WEC tot vrijdag groetjes Dieter
|
|
||||
|
||||
Quote:
Probeer in de toekomst daar een beetje rekening mee te houden wat betreft je tekst. Met een minimum aan leestekens (een punt en/of een komma doen wonderen ![]() Tot vrijdag ![]()
|
|||
|
|||
ok ik zal er rekrening mee houden groetjes
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|