![]() |
|
|
||||
|
||||
De Paddock Modelbouw goes: KMK Scale World 2014 - 14/09/2014
De Paddock Modelbouw goes: KMK Scale World 2014 - 14/09/2013
Midden september komt onze volgende modelbouwbeurs eraan; Namelijk KMK Scaleworld. Afspraak in het Technisch Instituut Sint Paulus, per ardes Kruisven 25, te 2400 Mol op 14 september '14 De beurs gaat om 10:00hr open voor het publiek, dus komen jullie graag ruim op tijd om onze stand tegen openingstijd opgezet te hebben. Afbraak van de stand na 17:00hr. info: http://www.kmk-scaleworld.be De inschrijving is al een tijdje een feit (Bedankt Dominique), dus wat weerhoud jullie er van om mee te doen. Voorlopige deelnemerslijst ziet er als volgt uit: -Sennake -TvD -Eyckles en Kevin B. -Nismo -Fred65 (voormiddag) -Loixrallyfan -Rocknrolla Opbouwen kan vanaf 08.00, maar mag ik vragen om indien mogelijk jullie modellen voor 10.00 op onze stand te zetten. Nog een goed verlof gewenst en tot KMK ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 12-09-2014 at 11:36. |
|
||||
|
||||
Ik had mij hier weer heel erg op verheugd. Maar was weer ff vergeten dat wij er helaas kunnen niet bij zijn kunnen zijn die zondag.
![]() Wij zitten namelijk vanaf 13 september op Sicielië (jawel dat ene eiland onderaan Italië) En laat daar nou net weer de Ferrari Trubite to Targa Florio 2014 zijn dat weekend ....balen al die herrie ![]() http://auto.ferrari.com/en_EN/news-e...a-florio-2014/ Dus ik wilde een van jullie nog vragen of iemand bij Luc Sturm wat kits voor mij op wilde halen. En 1tje bij Domino! PLEAZZZZE ![]() ![]() ![]() Misschien wil jij dat voor mij doen Tim? Ik zal je nog ff PMen hierover.
|
||||
|
||||
Ik ga deze nog even onder de aandacht brengen.
Als er nog mensen zijn die alsnog willen meedoen (met of zonder modellen) of afhaken (hopelijk niet), meldt het hier zodat we weten waar we aan toe zijn. ![]()
|
|||
|
|||
Ik kan helaas niets beloven = concert harmonie
![]() |
|
||||
|
||||
ik zal er niet bij zijn.
|
||||
|
||||
De Kevin komt ook mee. Dan kunne we toch al kaarten
![]()
|
||||
|
||||
Oké, wie brengt de kaarten mee
![]() Nog liefhebbers voor aanstaande zondag ?
|
|||
|
|||
Ik zal er zijn in de voormiddag , laat even weten welk uur er wordt opgesteld dan kom ik hieraan helpen.
Groeten en tot zondag . |
|
||||
|
||||
Ik ben er zoals meestal rond 8u à 8u15
|
||||
|
||||
Ik zal ook aanwezig zijn rond pakweg 08.30 uur. En ik breng de Paddock T-shirts mee die ik van Werner gekregen heb. Johny, ik hoop dat er nog een plaatsje is in je koffer?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Guy, kan je een stick meebrengen, dan bezorg ik je mijn foto's van de Nissan ZEOD RC
|
||||
|
||||
Jo de mannen, knal vergeten mij hier aan te melden, maar zoals gewoonlijk, ben ik er ook weer bij.
Tot zondag. ![]()
|
||||
|
||||
Zal proberen er ook rond 8:30 te zijn!
|
||||
|
||||
Ik ben er rond 9u30. Tot zondag.
![]()
|
||||
|
||||
Sinds gisteren ben ik wat grieperig.
Hopen dat het niet te erg zal worden, dat ik morgen present kan zijn. ![]() Deze beurs wil ik namelijk NIET missen! ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|