![]() |
|
|
||||
|
||||
Modelbouwbijeenkomst - 19 september 2014
Aanstaande vrijdag is het weer vandatte, onze volgende vrijdagavond meeting.
Waar: Brasserie Savarin te Heusden-Zolder (Bolderberg) Wanneer: vrijdag 19 sept. '14 Aanvang; 20.00 Agenda; -terugblik KMK -vooruitblik Veldhoven 12-10-'14 -brainstormen eindejaarsmeeting -extra forumafdeling - - Bij deze ga ik me al aanmelden; -Nismo -TvD -Cusco -Kevinboodts -Eyckles -BSmodels - Ik zal vrijdag ook de nodige spullen meebrengen om onze stand in Veldhoven aan te kleden. Ikzelf zal daar niet aanwezig zijn. Tot vrijdag ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 18-09-2014 at 21:55. |
|
|||
|
|||
Ik ga proberen er ook eens bij te zijn voor de eerste keer als dat mag.
|
|
||||
|
||||
De Representative of Military Affairs komt ook eens kijken hoe dat er allemaal in z'n werk gaat
![]() |
|
|||
|
|||
Zal er niet zijn , zit een weekje in Spanje
![]() In elk geval veel plezier en tot volgende maand! Groeten , Fred |
|
||||
|
||||
Ik zal er wel zijn!
|
||||
|
||||
Uiteraard! Je ben van harte welkom!
|
||||
|
||||
Ik ben er ook weer bij. Tot vrijdag.
Mvg, Lesley
|
|||
|
|||
Ik zal er spijtig genoeg niet zijn.
|
|
|||
|
|||
aanwezig
Johny, breng een deel van je bestelling mee ![]()
|
||||
|
||||
Ik ook niet. Ik ga (blijkbaar) voor mijn verjaardag naar de sauna. Dus weeral t*tt*n!!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Waar ga ik jullie vinden? Zitten jullie ergens apart?
|
|
|||
|
|||
Ik ga moeten passen deze keer. Have fun!
|
||||
|
||||
Als je gewoon aan de achterzijde parkeert (daar is een pakeerterrein), en dan naar de ingang loopt aan de weg zie je ons normaal gesproken wel zitten in het aparte zaaltje.
|
||||
|
||||
Quote:
Wel uwen bril aanhouden dan e ! De beste plaats is evenwel het stoombad, maar met bril is dat euhm wat wazig... Maar daar is veel meer te zien want daar nemen ze geen badhanddoeken mee naar binnen... ![]() ![]()
|
|