![]() |
|
|
||||
|
||||
Modelbouwbijeenkomst - 20 februari 2015
Volgende week vrijdag, 20-02-'15, komt onze 2de vrijdagavondmeeting eraan.
Waar; Brasserie Savaran, ons ondertussen welgekend, te Heusden-Zolder Aanvang; zoals steeds 20 uur Agenda: - Laatste afspraken ivm de beurs in Lichtervelde zie hier - Afspraken/info ivm Jabbeke, volgende meeting is na de beurs - Lidgeld, welk nog steeds €15,00 bedraagt - - - Als er nog vragen, ideeën of wat dan ook, meld het even en wij zetten dat op de agenda. Als ik het goed begrepen heb, dan komt Serge ook langs met jullie eventuele bestellingen. Bij deze zal ik me dan ook maar als eerste aanmelden; -Nismo -TvD -Dominique -Serge -BSmodels -Starmodel -Wanneke -FRED65 -Sennake - - - Tot volgende week ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 19-02-2015 at 23:19. |
|
||||
|
||||
Ik ga passen voor deze maand, maar zie jullie zondag op Miniwheels
![]()
|
||||
|
||||
Ik ber er bij!
En als het goed is komt Serge ook langs ![]()
www.rallyfotos.nl "Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon." Last edited by TvD; 12-02-2015 at 22:13. |
|
||||
|
||||
Present!
|
||||
|
||||
We zijn nog op zoek naar onze 4de man, anders kunnen we niet kaarten
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Wij kunnen weer niet komen helaas, jammer.
![]()
|
||||
|
||||
Het is te hopen dat jullie niet gaan strippokeren,want ik ben ook van zin om langs te komen.
|
|
||||
|
||||
Ik kom naar MiniWheels en om wat benzine uit te sparen en dus ook misschien een kitje meer te kunnen kopen, zal ik er vrijdag niet bij zijn.
![]() |
|
|||
|
|||
Ik kom ook langs.
Tot vrijdag!
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Zal er ook zijn, tot vrijdag.
|
|
||||
|
||||
Nee, schrik om datgene dat dan tevoorschijn komt
![]() |
|
|||
|
|||
Hallo beste vrienden zal voor vrijdag moeten passen zijn een weekendje Engeland naar de Race-Retro een beetje genieten van de oude glorie,dus tot volgende maand groetjes.
|
|
|||
|
|||
yep, ik vlieg eens binnen
![]()
|
|