![]() |
|
|
||||
|
||||
HTML-vraagje
Ik zit met nogal een stom probleem. Ik zou willen in een vak van een tabel een php pagina openen zonder dat er iemand op een of andere link moet klikken. Is het dus mogelijk van een pagina te openen zodat deze gewoon deel lijkt van de hoofd-html pagina en dus ook mee beweegt tijdens het scrollen? Hetzelfde eigenlijk zoals je een foto invoegt maar dan met een .php file...
Ik hoop in ieder geval dat het gaat als iemand me dan ook nog kan uitleggen hoe ![]() Thx FF
|
||||
|
||||
als ik me niet vergis kan dat via de tag iframe
Code:
IFRAME src="test.php" width="400" height="500" scrolling="auto" frameborder="1"> [Je browser ondersteunt geen iframes. Je kan A href="test.php">het document /A> wel bekijken.] /IFRAME> - voor IFRAME - voor /IFRAME - voor A href - voor /A anders begon het forum hier iframes te tekenen ![]() De tekst tussen de 2 iframe tags zorgt ervoor dat browsers die geen iframes onderteunen toch iets op het scherm krijgen. in principe mag je dit tegenwoordig ook weglaten want zowat alle browsers kennen dit trukje wel. http://www.w3.org/TR/1998/REC-html40...es.html#h-16.5 hoop dat je hiermee een stap vooruit bent.
![]() Last edited by airco; 08-01-2004 at 16:03. |
|
||||
|
||||
Ik had dat Iframe gedoe ondertussen zelf al gevonden, toch bedankt!
FF
|
|