![]() |
|
|
|||
|
|||
Gratis Telefoneren
Je leven lang gratis telefoneren via internet.
Ga naar www.skype.com Download da programmaken en klaar is kees. Werkt perfect. Wat heb je nodig ? Microken + bokskes. Voeg een vriend toe : Driesco. PS: voeg elkaar toe en je weet niet wat een gemak dit is. Graag gedaan mannen ![]() |
|
||||
|
||||
Site werkt niet bij mij
![]() |
|
||||
|
||||
==> informatica forum
|
||||
|
||||
Werkt goed (als ik mij een deftige microfoon aanschaf
![]() En op het eerste zicht zit er geen spy-ware in ! |
|
||||
|
||||
Ik heb dit program al sinds begin december en da bolt perfect. Vooral fijn als je online wil gamen tegen iemand, dan kan je tijdens het spel nog gewoon blijven verder praten. Verbinding blijft ook heel lang goed bollen, het langste dak ooit zo heb gedaan is rond de 2uur zonder te haperen.
|
|
||||
|
||||
hopelijk blijft het zonder spyware ... Het is wel van de makers van kazaa .... en dat belooft niet veel goeds ... De eerste versie daarvan waren ook zonder spyware .... Nu daarentegen
![]() Alhoewel we daar ook weer oplossingen voor hebben natuurlijk .... Skype Lite (iemand ?)
|
||||
|
||||
Ja, het is iets tof, maar waar vind je die skype lite?
Ik heb enkel de beta versie en eigenlijk zou het tof zijn als je een meer gevolueerde versie hiervan hebt.
|
||||
|
||||
Heb het ding ook staan. De enkele keren dat ik het heb gebruikt werkte het prima. Probleem is alleen je contacten te overtuigen om ook de zaak te installeren.
Zover ik met mijn beperkte kennis kan zien zijn er (tot op heden) geen risico's op spyware, virussen of andere ongewenste dingen. Wat ik me wel afvraag ...in hoeverre ben je zeker dat er geen meeluisterende oren zijn ?? En hoelang gaat dat verhaaltje duren ?? Nu draait alles op Beta. Je mag er vrij zeker van zijn dat dit binnen de kortste keren betaalwerk wordt. Zie maar wat met de gratis SMS-sites is gebeurd..... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Er is ook nog geen noodzaak aan omdat skype nog geen spyware bevat. tot nader order kan je de recentste versie nog steeds vinden op http://www.skype.com
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
aaaaaaaaaaaaaaah k, dacht al
![]() Ja seh, het is woensdagnamiddag hé, dan denk ik niet meer na ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Je loopt niet noodzakelijk meer risico op afluisteren via skype dan via klassieke telefonie .... ---------------------- Puntje bij paaltje is alles te kraken .... Van klassieke telefonie over GSM tot internet-belprogramma's. Er is echter geen reden om je direct paranoia te gaan opstellen tov van deze nieuwe methode ... airco
|
||||
|
||||
Ik geraak nog altijd niet op die site.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|