![]() |
|
|
||||
|
||||
Voor degenen die niet langer in spanning willen blijven zitten : zie www.gna-racing.be
![]() |
|
||||
|
||||
zie je wel ik was er niet ver langs he. het blijft bij de look van een dtm.
|
||||
|
||||
ik vraag me een ding af, sedert de nieuwe DTM heeft BMW niet in DTM gereden. Hoe gaan jullie die dan in s hemelsnaam een DTM look kunnen geven, op wat gaan jullie je baseren ?
Met look veronderstel ik dan, dat jullie enkel livery bedoelen ? ![]()
Last edited by JPMontoya; 30-11-2003 at 15:39. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Ik begrijp echter niet goed hoe een M3 GTR V8 E46 een DTM look kan hebben. Die wagen heeft nooit in DTM gereden. Op wat is de wagen technisch gebaseerd, ALMS? Bovenstaande wagen is een (prachtige) E30, trouwens één van mijn all-time favorieten (off-topic)...
Kan je meer inlichtingen geven over kalender, techniek... Joost |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
bel wel effe met Munchen dan
![]() |
|
||||
|
||||
Zeer eigenaardig. Een DTM-look voor een wagen die nooit in DTM gereden heeft??????????
Aa |
|
||||
|
||||
Reply was dus onvolledig.
Wat mogen we verwachten? Iets met veel en grote vleugels en spoilers? |
|
||||
|
||||
jongens laat jullie niet zo meeslepen in wat het wel of niet gaat worden. In april zullen we wel zien.
De kast van George & Gino is klaargemaakt in NL. De andere moeten ze nog aanbeginnen. Volgens mij weten ze zelf nog niet hoe de zogenaamde DTM look er zal uitzien wait and see *mod* lees PM ![]()
ikke was er Last edited by Oneliner; 02-12-2003 at 15:23. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() En als je toch de betweter wil uithangen : het is Georg en Guino ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Martine, die mensen hebben dat ook niet graag hoor dat je hun naam verkeerd uitspreekt... ![]() [/offtopic] Trouwens DTM-Look: - laagprofiel banden waarbij de achterbumper vooraan bijna de grond raakt en vloeiend overloopt in de zijschorten - goed uitgebreed zodat de voorvleugel even breed is als de volledige breedte vooraan - een achtervleugel met meerdere elementen zoals op de Mercedes - de aerodynamica van de voorbumper die doorloopt in de zijschorten... - ne ferme diffuser maar een paar dingen die ik vereenzelvig met een DTM-look...
|
||||
|
||||
Trouwens...men spreekt over DTM "LOOK",.... niet DTM afgeleid. Kleine nuance, maar toch.
Was er trouwens dit jaar in de Belcar ook al geen wagen met DTM-look ? Juist ja,... ![]() Succes mannen, je zal er werk mee hebben. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|