![]() |
|
|
||||
|
||||
Externe Harde Schijf
Heeft er hier iemand enige notie van externe harde schijven : prijzen, tips, waarop letten? enz enz ...
|
|
||||
|
||||
Re: Externe Harde Schijf
Quote:
Heb je in je PC geen USB2 aansluiting, maar wel eens gewone USB, geen paniek, want USB2 is backworths compatible ;-) De enige tip die ik je nog kan geven: ik, zelf altijd een Maxtor fan geweest, ga geen maxtor aanschaffen op dit moment; neem de Western Digital variant: even duur en je hebt 2 jaar meer garantie. (tot slot even: Maxtor vind het goedkoper om hun hele testafdeling op te doeken en alle kapotte harddisks te vervangen; ineens verlagen ze ook hun garatieperiode van 3 naar 1 jaar(is gebeurd rond juni 2003 iirc) iets wat me niet echt vertrouwen inboezemt ![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb een LACIE external HDD van 40GB gekocht voor mijn Laptop en hij meet 17 x 76 x 129mm en best of all Designed By F.A.Porsche
![]() voor ongeveer 200€ heb je er zo eentje http://www.lacie.com/products/product.htm?id=10106
|
||||
|
||||
ik heb een Maxtor externe harde schijf van 40gb. Ik dacht dat hij ongeveer 140€ kostte. Is 5400rpm.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Gewoon doen wat martijn zegt .... en je hebt voor hetzelfde bedrag een 120 Gb schijf extern.
|
|||
|
|||
Re: Externe Harde Schijf
Quote:
FireWire = max 400 Mbit/sec - Plug en play USB2 = max 480 Mbit/sec - Plug en play Prijs: 169 euro |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|