![]() |
|
|
||||
|
||||
vraagje over eigen foto's
Hallo allemaal
Ik zit met een klein vraagje daar ik nog maar pas lid ben op de forum had ik één van jullie willen vragen hoe ik juist men eigen foto's plaats op de forum want er staan van jullie wel prachtige foto's op amaai voel mij een amateur.Als er iemand is die mij precies kan zeggen hoe het moet kan ik in de toekomst ook een fotootje plaatsen.Alle het beste aan iedereen en een gelukkig nieuwjaar gewenst vanwege vinnie. |
|
||||
|
||||
ik denk dat je eerst de foto op je eigen webspace moet zetten
en dan de juiste url van de foto opvragen om dan die url tussen dit te plaatsen [img][\img] verbeter me als ik verkeerd ben
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
bedankt voor de reactie maar hoe geraak ik aan die webspace (ben nog maar een beginneling als het om computers gaat) dus met andere woorden help mij hier doorgeen stap voor stap als het mogelijk is alvast bedankt daag vinnie
|
|
||||
|
||||
aangezien dat je zelf internet hebt als je met een abonement zit bij telenet of adsl heb je 50mb webspace dat moet je activeren om daar je foto's op te zetten
|
||||
|
||||
bedankt voor de reactie jos maar hoe activeer ik mijn webspace heb namelijk een adsl verbinding en weet niet wat te doen daag.
|
|
||||
|
||||
misschien eens kijken bij de helpdesk van uw internet verbinding
|
||||
|
||||
welke provider heb je vinnie ? (skynet ?)
|
||||
|
||||
ja airco ik heb namelijk skynet adsl zou u mij er door kunnen helpen als je wilt natuurlijk,alvast bedankt en groetjes vinnie
|
|
||||
|
||||
http://selfcare.belgacom.net/index.h...ite:user:admin
daar vind je al de nodige info om je webspace te activeren (aanvraag indienen) , en hoe ze te gebruiken. Ikzelf heb geen adsl bij skynet, dus ik durf me niet uitspreken over de exactie werking. Moest je op problemen lopen .... Kom terug naar deze thread en stel je vraag ![]()
|
||||
|
||||
thread moved naar informatica-forum
discussie heeft bitter weinig met modelbouw te maken
|
||||
|
||||
een modelbouw van ne website eh
![]() |