![]() |
|
|
||||
|
||||
"Parameter is onjuist"
Dit krijg ik als ik sommige mp3's wil afspelen in Mediaplayer.
Winamp loopt op een of andere manier steeds vast, dat de 2e versie, de derde, en nu ook versie 5.0. Met Windows Media player gaat het dus ook niet vanwege die parameter. Iemand een oplossing? :s
|
||||
|
||||
Is het altijd bij dezelfde MP3's of is het random?
Is het ook bij andere formaten? .ogg of .wma? Al eens geprobeert om WinAmp der af te gooien, en opnieuw te installeren? Is dat onlangs gekomen (na een update van een programma bijvoorbeeld, of een update van windows) of heeft hij dat altijd gehad? Geen virussen of erger aan boord? ... |
|
||||
|
||||
Is virusvrij en spyware-vrij
Bij kleine mp3's heeft hij het zelden, zo heeeeel af en toe misschien eens. Tis alleen als ik MP3's van 80mb bijvoorbeeld wil afspelen dat hij dit geeft. Hij gaf dat ervoor zelden bij grotere mp3's, nu schijnbaar steeds opnieuw. Bij wma en ogg is er niet echt een probleem.
|
||||
|
||||
Heb is nen andere MP3-speler geinstalleerd, nu masjeert het wel... Raar dat het met Winamp niet lukte, en met mediaplayer ook niet. Er zit nog wel wat geruis op maar ik heb nog niet gereboot...
Toch bedankt allen ![]()
|
||||
|
||||
graag gedaan
allen |
|
||||
|
||||
Bon, na reboot masjeert de AV MP3 Morpher basic dus niet meer.
Ik denk dat het ook aan die parameter ligt...
|
||||
|
||||
allé, nu kunt ge mijn mixen nog niet horen
![]()
|
||||
|
||||
Ja kheb ze al beluisterd.
Ge hoort idd dat ze van u komen. U mixen bijvoorbeeld spelen perfect af op windows mediaplayer. Nu hebbek nog een andere mp3-player geďnstalleerd en geen beweging dus. Hij springt meteen op pauze wanneer het normaal zou beginnen afspelen. Vanaf dat 1x gebeurd is kan ik ook geen kleine mp3's meer afspelen, tenzij met mediaplayer...
|
||||
|
||||
ik gebruik enkel mediaplayer
al bij al nog de beste speler ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ieder zijn eigen goesting.
Mijn ervaring met mediaplayer: niks dan miserie mee gehad. Ik blijf bij WinAmp 2 (klein, eenvoudig en goed). |
|
||||
|
||||
ik heb nooit problemen gehad met mediaplayer.
ik heb ook al die snufkes niet nodig die winamp me biedt... heb niets tegen winamp, maar gebruik het liever niet.
|
|||
|
|||
Winrip is ook wel een goed en eenvoudig programma
|
|
||||
|
||||
Met alle respect, maar gelieve de discussie va n"beste mp3-speler" elders te bespreken en ons hier te beperke tot de foutmelding "parameter is onjuist".
|
|