![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/moto...ne/3540478.stm
http://www.autosport.com/ http://www.grandprix.com/ns/ns13328.html ik denk dat je hier wel van een verrassing kan spreken ![]()
|
|||
|
|||
Wow, damn wat een verrassing
![]() Williams heeft nu wel een bangelijke line up. Er zal nu wel heftig gespeculeerd worden naar de posities bij BAR. Ik hoop dat ze goeie piloten kunnen vinden zodat ze volgend jaar potten kunnen breken. |
|
||||
|
||||
Inderdaad gwyllion, met zo'n sterke rijdersduo's bij Ferrari, McLaren, Williams en Renault zal BAR gaan terugvallen. Davidson moet nog alles bewijzen in races, Sato doet het ook niet echt schitterend en Hakkinen gaat niet voor het team racen. Hopelijk voor BAR kunnen ze een Heidfeld of Villeneuve aantrekken voor volgend jaar. Ervaring is dit jaar toch belangrijk, want de F1 debutanten bakken er weinig van.
|
|
||||
|
||||
ik denk niet dat Villeneuve terug naar BAR zal gaan hoor.
Wie het zal worden zal afwachten worden hé ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik had hem nog graag enkele jaartjes bij BAR willen zien ![]() |
|
||||
|
||||
als hij bij BAR had gebleven ook niet hoor
|
||||
|
||||
BAR ontkent ondertussen dat Button einde contract is .... Kan nog leuk getouwtrek worden
![]()
|
||||
|
||||
ha, idd. da's lachen. (ironisch)
Maar was Button niet sowieso onder contract bij Williams? En onderverhuurd aan BAR, of vergis ik mij volledig? |
|
||||
|
||||
dat contract was afgelopen met da hij naar BAR ging denk ik.
Toen hij nog bij Renault reed was hij nog onder contract bij Williams.
|
|||
|
|||
Dit is een totale verassing voor mij.
Ik denk dat Coulthard naar BAR gaat. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Als BAR die rechtzaak wint, zit je toch wel met een rare situatie: Button moet bij BAR blijven terwijl hij voor Williams wil rijden. Waarschijnlijk zal Williams dan een belachelijk hoge afkoopsom moeten betalen, of zo ... |
|
||||
|
||||
In 2000 tekende Jenson een 5 jarig contract met Williams dacht ik, het loopt dus einde dit jaar af. Ik moet toegeven toen Montoya eind vorig jaar al bekend maakte naar McLaren over te stappen, dat ik toen zeker wilde dat Jenson terug naar Williams kon. Maar met de resultaten van dit jaar bij B-A-R had ik (net als iedereen) wel gedacht dat hij zijn optie (voor nog eens 2 jaar bij B-A-R) wel zou gebruiken. Van een verrassing gesproken ja
![]() 't is wel een beetje gokken denk, Williams of B-A-R. Williams is en blijft een zeer professioneel team, en B-A-R is voorlopig enkel dit jaar echt succesvol te noemen, maar dat kan volgend jaar echt wel anders zijn, zeker nu ze hun kopman blijken kwijt te raken. Ik was van plan om me in Spa een aantal B-A-R producten aan te schaffen, maar ik zal dan (weer maar eens) een jaarke wachten zeker ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
of Jordan, waren voor de eeuwwisseling ook een top-team, haalden zelfs zeges, maar waar staan ze nu? ze zullen bij BAR moeten bevestigen volgend jaar, en de jaren daarop
|
||||
|
||||
Nu blijkt dat Button volgend jaar niet voor BMW Williams zal rijden. Richards beweert een contract te hebben met Button voor 2005. Voorlopig is er een deadline vastgelegd op maandag, beide partijen zullen dan samenkomen om de kleine lettertjes eens te lezen.
|
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|