|
|
||||
|
||||
CATASTROFE!!! Porsche 911 GT3 RS nr 84 is niet meer...
Toen ik vandaag enkele meubelen aan het verhuizen was ontglipte mij een kastje dat recht op de gespoten carosserie van de Porsche nr 84 (Vanina Ickx) viel en ze daardoor letterlijk verpletterde
Ik heb reeds een email gestuurd naar www.grandprixmodels.com (waar ik de kit gekocht heb) om te vragen of ze de body kunnen vervangen... Nu maar vingers kruisen... Maar het is duidelijk dat dit mijn plannen om de 6 modellen af te hebben voordat de echte 24 uren van Le Mans 2004 starten zeer ernstig de grond inboren... Ik doe mijn best maar ik vrees dat ik ga falen Life sucks |
|
||||
|
||||
auwch
is er geen mogelijkheid meer om de stukjes te puzzelen ? |
|
||||
|
||||
Ik heb niet eens alle stukjes
|
|
||||
|
||||
Je mist dus nu een body. Heb je tussen al je dozen niet nog ergens een GT3 RS liggen? Een ander ideetje: maak een diorama van een crash Het moet niet altijd 100 % realistisch zijn.
|
|
||||
|
||||
Ai, niet leuk...
|
|
||||
|
||||
Pijnlijke zaak. Ik leef met u mee
|
|
||||
|
||||
Sennake, in de thread waar je je projekt aankondigde, stonden de Porsche van Rademecker en Ickx onder elkaar. Ik kon geen verschil zien tussen de twee modellen. Als ge die Ickx auto niet meer kunt krijgen, misschien een andere Porsche wel. En de decals heb je nog, dus ...
|
|
||||
|
||||
Maak er een unieke 996 speedster van...
|
||||
|
||||
een geluk dat Vanina niet in de wagen zat
|
||||
|
||||
Quote:
Toeme toch. Ik wou dat ik helpen kon, maar vrees dat het niet mogelijk zal zijn vermits je blijkbaar niet meer alles stukjes hebt. Nu maar hopen dat je een spare body/kit kan vinden. I'm with you man |
|
||||
|
||||
Ja het is te hopen zoals Huudo zegt als je een spare body/kit vindt. Hebt 1 tip : Geef de moed maar nog niet op.
|
|
||||
|
||||
AAuw das niet plezant Maar normaal kan je toch reserve onderdelen bestellen had ik eens gezien bij een kit maar ben niet zeker
|
||||
|
||||
Vandaag kreeg ik het verlossende antwoord van grandprixmodels :
Quote:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk |
|
||||
|
||||
En voordat ik het vergeet : bedankt allemaal jongens voor je morele steun. Gedeelde smart is halve smart (en dan heb ik het niet over Pascal zijn auto eh )
|
|
||||
|
||||
Zalig gewoon Hopelijk gaat het nu goed met de nieuwe body
Rate This Thread | |
|
|