![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Zal wel aan mijn uitleg leggen ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Nu, wat Panis hiermee probeert te insinueren is natuurlijk niet helemaal onpartijdig, aangezien hij nog steeds bij Toyota zit. Maar ik kan mij inderdaad een paar voorvallen voor de geest halen van dit en vorig seizoen... |
|
||||
|
||||
Quote:
Laat het me dan nog duidelijker stellen: Alonso heeft geluk gehad dat hij het gat in het WK zo groot kon openen op zowel McLaren als Ferrari doordat deze beide teams door heel wat pech punten moesten laten liggen. In geval McLaren zelfs een overwinning of twee. Iedereen heeft dat 'geluk' en pech van anderen nodig. Dat is een factor die nu éénmaal meespeelt. Alonso heeft nu wat meer pech na een goede dosis geluk, Kimi hetzelfde maar dan andersom, en ook Schumacher had gisteren heel wat geluk na een paar weekendjes vol 'pech'. Alles compenseert zich maar het gaat wel voor iedereen op. Niet enkel wanneer Schumacher geluk heeft. Dat was waar ik het over had, dat je eerst zegt dat Schumacher door geluk op P2 komt (wat ook zo is). Maar als ik achteraf die factor geluk bovenhaal voor het grote gat van FA t.o.v. MS en ook wel KR dan is het precies niet waar en heeft geluk daar niets mee te maken? Alonso heeft dat grote gat echt niet op eigen kunnen gemaakt, daar had hij de nodige uitvallers voor nodig. De anderen hun eigen schuld natuurlijk maar het is wel de enige verklaring voor dat gat in de stand. Niet enkel op eigen kunnen. |
|
||||
|
||||
sinds wanneer zijn banden die niet goed geneog zijn pech?
Dus als ik niet leer voor mijn examen en ik heb een onvoldoende dan is dat ook pech?
|
||||
|
||||
Quote:
Zelfde verhaal voor Kimi, pech met de ophanging, pech in San Marino,... Pech is een ruim begrip uiteraard, bij de ene dan eens zo en bij de andere dan weer zo. Maar zonder alle bovenstaande dingen van Kimi en MS had Alonso ook nog mooi de leiding, enkel niet zo riant als nu. Ik snap zelf heus wel dat Ferrari veel miserie aan zichzelf te danken heeft maar je kan bij elk team een paar moment opnoemen waarop ze punten in de strijd hebben moeten laten liggen omwille van......pech. Behalve bij Alonso, (min Monaco dan, maar zelfs daar scoort hij nog wat), die heeft omwille van die consistentie telkens veel punten genomen. Maar de berg waarop hij nu staat is zelf gemaakt door Ferrari/Bridgestone en Kimi/McLaren. En dat is Alonso's gelukje dit seizoen. Is toch niet moeilijk te begrijpen? Is ook helemaal geen verwijt naar Alonso ofzoiets, maar pech voor de één, is geluk voor de ander. En andersom. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Montoya had achteraan het treintje moeten aansluiten, FIA regulation 149i
![]() Quote:
Ik vind niets specifiek op negeren rood licht, dus geen idee of black flag hier moest.
Favoriete F1 races: Japan 94 & 95 - Canada 95 - Monza 96 - Spa 2000 Last edited by AlesiRed27; 13-06-2005 at 19:24. |
|
||||
|
||||
De zwarte vlag zou volgens de FIA een samenloop van omstandigheden geweest zijn, ben alleen vergeten waar ik dit gelezen heb. Misschien had JPM een waarschuwing gekregen na het Monaco incident ivm de veiligheid in gedrang brengen op het circuit? Vond het ook wel wat zwaar.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Om nog even terug te komen over dat onderwerp; de Ferrari (en de banden) zijn/waren gewoon niet goed. McLaren heeft de snelheid, maar dan ook een dosis pech. In het begin van't seizoen hebben we dat gezien. Dan hebben ze zich herpakt en zijn ze ineens sneller dan Renault. Alleen wat minder betrouwbaar, maar dat lijkt nu opgelost te zijn. Schumi heeft dan ook al pech gehad in die aard van Raikkie. Maar echt imponeren (of op een 1e plaats rijden) deed Ferrari niet echt he. Kimi daarintegen wel, die reed de 2e gewoon los (bv. start in Imola en dan -> pech). Maar 'k begrijp wel wat je min of meer bedoeld (Savi) en het is wel correct, maar de Renault (die van Alonso alleszinds) is betrouwaarder. Vooral in het begin van het seizoen .. de Renault domineerde toen. En als je wagen goed is en je hebt magere concurentie .. tja. En vorige GP was het zijn eigen fout dat hij uitviel ![]() (ps: ik ben geen fan van Alonso en ook niet van Schumi ![]() Last edited by Yannick R; 13-06-2005 at 19:34. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
no comment ...
It's satisfaction, it's disappointment,it's triumph, it's noise, it's color, it's people.. For a racing-driver, each race is a new adventure ... J.Clark Last edited by FormulaV-JH495; 14-06-2005 at 13:59. |
|
||||
|
||||
Zit Fisichella op de wip bij Renault?
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|