![]() |
|
|
||||
|
||||
Zit m'n helm nog wel goed?
Ik denk toch niet dat dit al eerder ter sprake gekomen is, anders mijn verontschuldigingen voor de repost.
![]() Pas ontdekt dat er op de lollypop van Ferrari een spiegel zit! Wist niet dat Michael en Rubinho zo ijdeltuiten waren? ![]() Ik neem aan dat dat is zodat ook de piloten zien of de brandstofslang wel los geraakt? Hoewel ik denk dat het niet zoveel uitmaakt, als die lollypop omhoog gaat denk ik toch dat ze gas geven zonder twijfelen? http://f1.racing-live.com/photos/200.../diapo_377.jpg bron: www.f1-live.com
We do not inherit the Earth from our ancestors, we borrow it from our children. Last edited by Petter-Jån; 16-06-2005 at 14:10. |
|
||||
|
||||
Da's voor als de auto vuur vat, kan hij meteen van het vuur (proberen) wegrijden
![]() |
|
||||
|
||||
op die foto lijkt het zelfs verdomd verwarrend.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
het is om te kunnen zien wanneer de brandstofslang weggehaald wordt, zo verliest men minder tijd. En het zal wel degelijk helpen, alé volgens F1 termen
![]() vroeger: brandstof weg - lollypop naar boven - gas nu: brandstof weg - gas
|
||||
|
||||
Nu moet de lollypop ook nog altijd naar boven
![]() Het was me ook al opgevallen dat sommige piloten naar hun linkerzijspiegel kijken. Waarom Ferrari dan zo'n speciale spiegel op de lollypop heeft? Misschien omdat Schumacher wat oud wordt en zijn nekspieren wat stram zijn geworden... ![]() |
|
||||
|
||||
Je kan ook niet in beide spiegels tegelijk kijken heh, met die lollypop spiegel zie je alles tegelijk
![]() Moest er iets mis gaan aan de rechterkant van de wagen :d |
|
||||
|
||||
langs links wordt er getankt, langs rechts passeren de andere wagens. ook zoiets dat sommige lollipopmannen vergeten in het oog te houden
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Het lijkt me een belachelijk woord konden ze geen andere naam daar voor geven. |
|
||||
|
||||
Awel, kijk gewoon aandachtig naar de foto, waarvan de link eerder al gepost werd:
http://f1.racing-live.com/photos/20...l/diapo_377.jpg Ik denk niet dat "lollypop spiegel" de "officiële" naam is hoor, ik weet niet of er al een naam voor is, lijkt me weinig waarschijnlijk.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|