![]() |
|
|
||||
|
||||
Hoe is het met de auto en Caroline?
PS: inderdaad, wat een fantastische vooruitgang weeral op het gebied van live timing ![]() |
|
||||
|
||||
Keb net Alexandra ff aan de lyn ghad. Ze gaat nog trug belle.
|
|
||||
|
||||
Last edited by Mark; 09-04-2006 at 20:56. |
|
|||
|
|||
Volgens mij (of ik denk) dat het de helm van Danny is
Last edited by Mark; 09-04-2006 at 20:57. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() foto: http://www.marcgoossens.com/ waar er trouwens nog een heel aantal foto's te vinden zijn vh nieuwe design... ![]() |
|
||||
|
||||
360 Modena zien we niet meer rijden, team maakt hun pitbox al leeg... spijtig
De stealth b6 heeft zen voorruit verloren, nadat hij 4 x rond zen as spinde. ks motorsport heeft met beide wagens ook al enkele probleemjes gehad. met motor en elektronica alles te leze op: http://www.racingworld.be/nieuws/3270/ |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Als het tijdelijk is, geen probleem, maar naar wat ik hier gehoord heb is het normaal dat de resultaten telkens pas ten vroegste 's avonds beschikbaar gaan zijn.
|
|
||||
|
||||
De uitslag trouwens:
7 - 1 - 5 - 3 - 8 - 23 - 21 - 54 - 29 - 28 |
|
||||
|
||||
Amaai wat een gapend gat tussen de Corvettes en de rest...
Wat doen die corvettes eigenlijk in de Belcar...Belcar is Corvette onwaardig
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Werken ze dit jaar met strafgewichten? Niet dat dat zoveel seconden zal goed maken, jammer genoeg. Op Zolder zijn de verschillen hopelijk kleiner, zoniet mogen de C5R's in een andere categorie aantreden vind ik
![]() |
|
|||
|
|||
vandaag in spa geweest.
wat een tegenvaller. niets te beleven. Ook de Belcar is een tegenvaller. als je ziet naar de tijden weet je al genoeg. het is ooit anders geweest. |
|
||||
|
||||
Quote:
Begrijp ook niet goed waarom ze nu direct een andere porsche laten overkomen. Bezint eer je begint....
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|