![]() |
|
#61
|
||||
|
||||
Ja de Corvettes zijn veel te snel, ze hebben de Biturbos teveel benadeeld.
|
#62
|
||||
|
||||
Iedereen had wel gedacht dat de "Vettes" de rest op een hoopje zouden rijden... maar dat het ZO erg zou zijn, verbaast mij toch enigzins.
|
#63
|
||||
|
||||
De Mazda zou een tikje hebben gehad, de band wisselen dernet heeft blijkbaar niet geholpen...
|
#64
|
||||
|
||||
Opgave Van Sande-Van Dijck ( JMT Biturbo )
|
#65
|
||||
|
||||
Waar zit de Marcos eigenlijk?
|
#66
|
||||
|
||||
Quote:
|
#67
|
||||
|
||||
Olieleidingproblemen op de Porsche van Grutman
|
#68
|
||||
|
||||
Opgave van de Ferrari van McCormick-Lockie, de 1-serie van G&A in de stands...
|
#69
|
||||
|
||||
De Ultima als eerste binnen voor de pilotenwissel, als tweede de CEO Porsche waar Bouvy overneemt, en derde de AD Sport Porsche van de Wauters'en
|
#70
|
||||
|
||||
Marcos derde!
|
#71
|
||||
|
||||
Kermit heeft alle deelnemers gedubbeld, op de SRT Corvette na :s
|
#72
|
||||
|
||||
#73
|
||||
|
||||
Kumpen en Van Dongen binnen voor pilotenwissel, Longin en Goossens nemen over
|
#74
|
||||
|
||||
SRT binnen geweest voor pilotenwissel, maar er werd wat tijd verloren...
|
#75
|
||||
|
||||
Versnellingsbakproblemen voor Penders-Lamot
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|