![]() |
|
|
||||
|
||||
Heeft er iemand een idee wat er allemaal woensdag gebeurt en om hoe laat ?
De driver's parade enz bedoel ik... Thanks ![]() |
|
|||
|
|||
Vertrek van de wagens naar Spa om 15:00.
Vertrek van de wagens vanuit Spa om 19:00. Last edited by Stranger; 23-07-2006 at 23:22. |
|
||||
|
||||
Quote:
En op woensdag rijden ze van het circuit naar Spa en weer terug. En hebben de rijders in Spa een gezellige middag (vorig jaar op één van de terrassen). En de kijkers hebben een gezellige middag óók op de terrassen, alles in een zeer ontspannen sfeer Dan is er nog een rijdersbriefing en dan gaan de wagens weer terug naar het circuit. Alles verloopt (vorig jaar toch) zeer relaxed. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Dat begint zo laat dit jaar?
|
||||
|
||||
Quote:
Het is leuk voor mensen die niet naar de race gaan maar als je al 4 dagen naar de race gaat is het echt verloren tijd vind ik... Die auto's staan daar gewoon én vele piloten staan niet eens bij hun auto wat maakt dat je geen praatje/handtekening/foto kan vragen...
|
||||
|
||||
Het is toch wel eens iets anders. De wagens van héél dichtby te zien.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik zal er dus woensdag in ieder geval rondlopen in de namiddag ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
15.00 : Departure of Parade at the end of the endurance pitlane – 1 lap of the circuit – exit at La Source towards Spa (town) 15.30 : Arrival at Spa (town) – Supervised Park 16.00 – 17.00 : Autograph sessions – press contacts – animations 19.00 : Departure of Parade towards the circuit of Francorchamps 19.30 : Arrival at circuit of Francorchamps |
|
||||
|
||||
@AlainH: Te herkennen aan?
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Dus we zien je daar? Ik loop er ook wel rond... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Mss een rood hemd met op de schouders een blauw en witte lijn en een Canon 300D rond mijn nek... Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Xal je wel vinden dan.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik ga trouwens ook 4 dagen naar de koers, maar ik heb ook wel zin om de parade mee te pikken. Al is het maar om de sfeer... |
|
||||
|
||||
Wij zijn er donderdagmorgen t/m zondag. Onze stek dit jaar is camping Eau Rouge. Mooi programma dit keer, het op komst zijnde onheilspellende weer. Ik heb er echt zin an. Mn gifgroene polsbandje heb ik nog net niet om maar t kriebelt wel. kmi geeft za.avond minimum 10 graads aan: dus me net nog blind lopen zoeken naar mn wollen trui met kraag en bergschoenen
![]() Allemaal heel veel plezier gewenst!!! ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|