![]() |
|
|
|||
|
|||
kunnen we de resultaten van de vrije trainingen ergens live volgen?
|
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
In 1ste vrije training mooie 1ste plaats van GLPK, Kumpen zette de snelste tijd.
In GT2 was de snelste tijd zoals verwacht voor een Ferrari 430. Porsche pakte in G2 met hun 997 ook niet onverwacht de snelste tijd. Ook wel te vermelden, tot nu toe rijd de Prospeed 996 cup het best in de G3. En zo te zien heeft de BMW M3 GTR toch ook mee gereden... zou hij dan wel mogen meeracen? Uitslag 1ste vrije training: http://www.fiagt.com/results.php?sea...20Practice%201 |
|
||||
|
||||
VT 2
1) #1 maserati mc 12 (vitaphone) 2) #2 maserati mc 12 (vitaphone) +0.087s 3) #4 corvette c6r (glpk) +0.528s 4) #34 corvette c6r (psi) +0.966s 5) # 23 aston martin dbr9 (bms) +1.781s ben deze voormiddag nog in spa geweest.. voor het eerst de c6r's in levende lijve gezien.. en ook de a-m's, ferrari 430, porsche 997 gt3 rsr maar wat een geluiden die wagens maken.. prachtig..!! die a-m's kietelde zelfs aan de oren als je dicht genoeg stond !! ook een mooie vergelijking tussen de nieuwe en oude rsr gezien.. voorop reed de oude maar die nieuwe reed er in no time naar toe en voorbij.. de 195 porsche was ook wel geweldig met zijn 'cars' livery.. ![]() ooh ja : op de phoenix wagen hebben ze nog maar plakkertjes bij geplakt.. dhl stickers.. |
|
|||
|
|||
werkt de live timing bij iemand??
|
|
||||
|
||||
Was een leuke dag. Constant wagens op de baan en FIA GT3 klasse kon me ook bekoren. De rijders zijn wat minder ervaren denk ik zo, want het levert meer spektakel op de baan door foutjes enz...
Vooral die zilveren Corvette-rijder(s) reden wel heel erg vreemde lijnen in de Busstop chicane ![]() Maserati was bloedsnel op de rechte stukken, je kon het verschil gewoon zien met de rest. Volgens mij maken ze veel kans op nieuwe winst. GLPK zit er echter ook goed bij! Ik zou graag een Corvette de 24h van Spa zien winnen ![]() Welk type motor ligt er trouwens in die Maserati in de GT3 klasse? Hoeveel cilinders & inhoud? Dat ding gromt heerlijk!! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() @Neo-242: type van motor vind je op de site van de fia gt3 zelf.. Bij info daar boven, ik geloof BIO->cars... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ik zou wel eens willen weten wat die manne neertellen voor een seizoentje mee te rijden.. |
|
||||
|
||||
Timing online! http://www.mstworld.com/live/livetiminggt.html
Ze gaan er goed voor, al 2 wagens onder de 2.15... Owww wat zijn die 997 rsr's snel... sneller als de F430's! BMW rijd toch mee in quali... maar zit wel nog niet zo goed int ritme precies.. |
|
||||
|
||||
Piccini, Hezemans, Bartels en Collin hebben al eens de pole gereden...
Zij zijn toch de grootste kanshebbers |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Resultaten van 1ste quali: http://www.mstworld.com/msptresult.a...esultfile=fgt3
Zouden deze tijden straks (binne x aantal minuten begint 2de nachtsessie) of morgen rond de middag nog te verbreken zijn of kijken we nu al naar een toch wel vrij realistische startgrid voor zaterdag? Ik verwacht toch nog enkele tijsverbeteringen van bepaalde wagens-teams.. In bijzonder de Red Racing Viper GTS-R ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
en zeven Ferrari's achter elkaar
![]() |
|
|||
|
|||
Is er ergens een live streaming beschikbaar?
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|