![]() |
|
#106
|
||||
|
||||
Quote:
spa fia gt : 1.14.9 dtm : 1.13.5 oschersleben fia gt : 1.21 dtm : 1.19 brno fia gt : 1.55 dtm : 1.52 maja fia gt zijn dan ook wel endurance wagens... |
#107
|
|||
|
|||
![]()
Als rallyfan mijn eerste 24 uren beleefd en moet zeggen : WOOOOOOOOOOW.
Ik heb me echt rot geamuseerd.Zeker evenveel genoten van de voorraces als van de 24 uren zelf. Prachtige sfeer , prachtige paddock , zalig weer op vrijdagnamiddag na maar dat maakte het spectaculair. De serie van Renault is indrukwekkend. En in de formule 3 viel me vooral de jonge Senna op die volgens mij 2 prachtraces gereden heeft. Is trouwens nog een vriendelijk ventje ook. De eerste die ik tegenkwam in de paddock was Duval. Als rallyfan kon dat natuurlijk niet meer stuk haha. Op naar volgens jaar. |
#108
|
|||
|
|||
Dit jaar heb ik de 24h vooral vanuit de box gevolgd, ongelooflijke sfeer....
MAAR ik heb toch een opmerking (vraag?) aan al de marshalls hier: wat mij opgevallen was; de marshall mensen in de paddock draaiden een shift van 10-12u (?) voor er aflossing was ZONDER een drankje-eten van de organisatie..... in dit weer !!?? wij hebben althans die mens te drinken gegeven !! Uiteindelijk zonder hen geen race ! RESPECT! |
#109
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
#110
|
|||
|
|||
dan ben je beter in een team te helpen, geen vergoeding maar eten en drank is dan toch geen probleem. En je volgt ook alles vanop de eerste rij...
Maar als toeschouwer en piloot heb ik respect voor jullie inzet! |
#111
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]() |
#112
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
![]() |
#113
|
||||
|
||||
Quote:
DTM's zijn sowieso al lichter en zoals eerder gezegd sprintauto's.
__________________
![]() |
#114
|
||||
|
||||
Quote:
zonder marshals geen wedstrijd, me dunkt. dan kan je toch een beetje moeite doen voor de mensen die daar een hele dag voor uw winst staan
__________________
|
#115
|
||||
|
||||
Groot gelijk, maar "buitenstaanders" zoals Integra schynen dat gewoonweg NIET te snappen.
![]() |
#116
|
||||
|
||||
Iceman,
Wij kregen inderdaad wat te drinken, vandaar toch bewondering langs mijn kant voor wat de marshals in deze omstandigheden deden. Maar de manier van drankvoorziening was ook niet hét van hét. Er stonden een stuk of 8 waterbidons opgesteld in de perszaal. Die waren - als ik het me nog goed herinner - reeds zaterdagmorgen helemaal leeg. Niks meer te drinken dus, ware het niet dat er uiteindelijk toch kleine flesjes werden rondgereikt, maar je kreeg er maar één per keer en je moest ze persoonlijk gaan ophalen. Eten. Donderdag kon de pers bij Total gaan eten in La Source, maar vanaf vrijdag konden we ook dat vergeten. Je had een armbandje nodig om de Total-tent binnen te geraken en een mediakaart was dus geen geldige inkom. Gelukkig toch nog een armbandje gekregen en dus toch iets kunnen eten. Maar elke keer naar Total lopen is een heel eind... Dan maar bij Renault. De ticketcontroleur die beneden aan de trap bij de Renault-mezzanines wilde me ook eerst niet doorlaten. Ik heb hem mogen overtuigen dat de media ook honger heeft en van tijd ook iets wil drinken (vermits er op dat ogenblik geen drank in de perszaal was). Maar het beste moest nog komen. Zaterdagavond tegen 11 uur wilden Hans en ik teruglopen van de Total-tent naar de perszaal. Twee politieagenten hielden ons tegen. We mochten niet door, want een kwartier later zou daar vuurwerk ontstoken worden. Ondertussen liep er op de plaats waar wij niet mochten komen wel gewoon volk rond. Wij maar klagen en zagen. Vergeet het maar, geen doorkomen aan. Dus, ofwel 45 minuten wachten tot na dat dwaze vuurwerk, ofwel de hele toer te voet langs La Source en de tribunes. Uiteindelijk toch voor dat laatste gekozen. Het leukste was alleszins de persconferentie na de race zondag. Gelachen dat we hebben ![]() En dan Kurt Mollekens: "Everyone is thanking his team, the technicians for their splendid job. I don't want to do the same. So, I think our team was shit, the car was shit and the drivers were shit" |
#117
|
||||
|
||||
dubbel postje
|
#118
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
![]() |
#119
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
#120
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|