![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Begin 2007 zullen we beter zicht hebben, nu is het nog wat giss en denk werk...
Maar zoals gezegd Lister(FIA GT en/of LMS) en Panoz(ALMS) zijn officiele nieuwkomers voor 2007. Maar noemde deze thread niet Nieuwe Dodge Viper Coupé, komt er nog een GTS-R versie? ipv nieuwe gt1's ![]() Miss titel aanpassen...? En om dan even terug te komen naar de Viper... nog steeds geen GT1 story om aan verder te breien? ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Natuurlijk wil dit ook niet zeggen dat deze auto er effectief gaat komen, maar toch ...
|
||||
|
||||
Als je in Le Mans gaat aankondigen dat er een nieuwe wagen komt, dan mag je daar toch wel 85% zeker van zijn denk ik.
En de Lister komt naar de FIAGT dacht ik. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Als ik me niet vergis heeft Pearce gezegd dat men niet verder gaat in de LMP klasse. Wel zijn er meen ik geruchten dat Jens Moller (eigenaar v/d LMP?) interesse heeft in het ALMS.
Voor de ontwikkeling van de GT1 zou Lister een externe financier hebben. |
|
||||
|
||||
beetje terug to Topic.
er was wel een concept van een GTS/R (hij lijkt meer op een straatversie). maar dat was al een paar jaartjes terug. http://www.fantasycars.com/derek/cars/gtsrcon.html |
|
||||
|
||||
Amaai, een Viper GTS-R met handrem!!!
![]() ![]() http://www.fantasycars.com/derek/car.../gtsrcon_3.jpg |
|
||||
|
||||
Bedankt JorritVD om nog eens To Topic te gaan
![]() Dat Viper GTS/R concept was volledig gebaseerd op de Dodge Viper Competition Coupé maar dan in gewoonweg met ietwat meer alure's van een race wagen. Een nieuwe GTS-R moet komen van de basis van de nu nieuwe Dodge Viper GTS (ipv die Competion Coupé die we in GT3 versie al kennen). Die wagen op de site dat je dus geeft is niet veel verschillend met FIA GT3 model, en zeker's niet te vergelijken met een zogehete nieuwe GTS-R die er naar mijn mening gerust mag aankomen hoor! ![]() Maarja ORECA heeft het druk genoeg met hun programma: Saleen, Porsche Rally, ... Er was toen eens sprake van Prodrive, intervieuw van big bos toen hij op stoeltje zat achter dé nieuwe GTS Viper... en Prodrive dat dan de invoeder werd van Viper's in UK (en ze dan ook ombouwde naar linksrijdende Engelsmannen ![]() Toen dat artikeltje ivm die Mclaren Viper... die grijze met zwart motorkap... Maar lijkt ook niets meer als conceptje te zijn/worden... Dat Mopar nu eens het initiatief neemt en hen als sporttak van Chrysler nu eens volop inzet voor die GTS-R, ben er wel van overtuigd dat als er een race versie van komt er wel degelijk genoeg klanten zullen zijn! Kijk maar naar de cijfers, de Viper is de meest verkochte race wagen, na de Porsche 996 natuurlijk ![]() |
|
||||
|
||||
wie is Mopar?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Mopar voor Chrysler/Dodge/Plymouth is wat AMG is voor Mercedes, wat "M" is voor BMW. De sportafdeling zeg maar. De ontwikkeling van de 1e Viper GTS-R is door Oreca gedaan, Mopar is meer van de onderdelen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|