![]() |
|
#76
|
||||
|
||||
Even een vraagje over dat JMT team...
Wat was er nu eigenlijk aan de hand met die wagen nummer 2? Ze hebben op vrijdag gereden...en voor de rest heeft die wagen in de pitbox gestaan.... Het hele seizoen gaat het al zeer moeizaam met die wagen #2! |
#77
|
||||
|
||||
Heb mij ook goed geamuseerd, net als m'n 3 compagno's die ik heb meegenomen naar Spa! DIt was men 2de keer race volgen op Spa, en 1ste keer de Belcar zien! Mooi weer, lekker gegeten
![]() Zeer mooi was ook dat treintje: Steath - Marcos - Prosp. RS - GS BMW, want ja Mosler kun je er niet bijzetten, die vloog ervan weg amai echt prachtige wagen! Belcar Masters, datum is genoteerd ![]() Foto's kunnen miss. nog volgen, maar later in de andere thread als ik tijd zie. |
#78
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#79
|
||||
|
||||
Quote:
Toch blijf ik bij mijn stelling, Anthony wou absoluut nog wat bewijzen... ![]() |
#80
|
||||
|
||||
Quote:
dus 1ste algemeen en 1ste in klasse is 40 punten GLPK zal geen punten pakken omdat ze niet zijn aangekomen...
__________________
WRC-prono 2009 kampioen |
#81
|
||||
|
||||
Quote:
niets, imo, integendeel. altijd klagen: Belcar gaat dood, Belcar is saai geworden, Belcar is niet meer wat het geweest is, Zolder pakt het verkeerd aan... soms lijkt dit forum wel een klaagmuur voor Belcar-fans. als dan als leek je interesse gewekt is, en je komt in je zoektocht naar informatie hier terecht... dan is die interesse wel snel weg (akkoord, Zolder doet zelf niet veel promotie, en de RACB kent dat woord waarschijnlijk niet, maar soit)
__________________
|
#82
|
|||
|
|||
Ik ben positief, het was een fantastische race, en de meeste collega's vonden dat ook. Wat betreft AK & BL? zij pakken wel punten, ze werden 26ste algemeen en 6de in de klasse 1. Bouvy en Van Hooydonck daarentegen verdwijnen uit de uitslag.
Joost |
#83
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
http://www.m-s-e.be/ |
#84
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#85
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Je zou zeggen dat zo'n Manitou in de buurt staat van elke hot-spot op een circuit. Op Spa niet ![]() ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#86
|
||||
|
||||
Heb gelezen in Autosport dat ze de chicane terug gaan verbouwen voor de F1, er staat ook een foto in het magazine.
|
#87
|
||||
|
||||
Ik snap niet goed waarom Anthony Kumpen geen 4 of 5 ronden gewoon in z'n wagen gewacht heeft en dan al hinkend in de laatste ronde toch de finish-vlag halen...
__________________
|
#88
|
||||
|
||||
Quote:
Uit het reglement van de Belcar Original 2006: art. 7.4.2 Om geklasseerd te worden dient elke wagen minimaal 70% (afgerond naar het dichtste volledige cijfer) afgelegd te hebben van de afstand welke door de winnaar in zijn Klasse is afgelegd. art. 7.4.3 Indien een wagen voor zijn laatste ronde meer tijd nodig heeft dan tweemaal de tijd van de snelste wedstrijdronde, dan wordt deze laatste ronde niet in rekening gebracht om de totaal afgelegde afstand van deze wagen te berekenen. art. 7.4.4 Indien een wagen meer dan 70% heeft afgelegd van het aantal ronden van de winnaar in zijn Klasse, maar niet wordt afgevlagd, wordt hij geklasseerd na de laatst afgevlagde wagen en in volgorde van het aantal afgelegde ronden. De hoofdvereiste om geklasseerd te worden is dus de 70% regel. Met 40 afgelegde ronden ten opzichte van de 43 afgelegde ronden v/d winnaar voldoet de GLPK Corvette hier dus ruim aan. Ook al had de wagen voor zijn laatste ronde meer dan tweemaal de tijd v/d snelste wedstrijdronde nodig, dus mits aftrok van 1 ronde, dan nog voldeed men met 39 ronden ruim aan de 70% norm. Indien Anthony Kumpen zich gedurende 3 rondjes (veilig en op een toegelaten plek, dus niet in de 'rode zone', beginnend op 250 meter voor de aankomstlijn) had geparkeerd, en bij het afvlaggen de wagen over de aankomstlijn had gebracht, dan werd hij wel afgevlagd en zou hij zowat 23ste zijn geweest en had hij ook in klasse 1 een plaats gewonnen... Wat betreft de puntenverdeling in het algemene klassement zou dit geen extra zoden aan de dijk brengen, maar m.b.t. de puntenverdeling in klasse één had het GPLK wel een puntje meer opgeleverd... Of dit ene (gemiste) puntje een rol van betekenis zal spelen in het kampioenschap, zal moeten blijken tijdens de Belcar Last Race. Omtrent de deelname van SRT aan deze Last Race doen alvast nogal wat tegenstrijdige geruchten de ronde. Terwijl er enerzijds gisteren herhaaldelijk en uitdrukkelijk bevestigd werd (ook na de wedstrijd) dat SRT niet zou deelnemen aan de Belcar Last Race, werd dit door een andere 'belanghebbende' partij binnen het team later op de avond tegengesproken. Afwachten dus... In elk geval een dikke proficiat aan SRT, dat er dit weekend nogmaals in slaagde om ons te laten genieten van de aanwezigheid van enkele toprijders! Last edited by Dries DS; 09-10-2006 at 08:36. |
#89
|
||||
|
||||
Quote:
Maar JMT is inderdaad een raar verhaal... |
#90
|
||||
|
||||
Quote:
JMT... tja... Mark gaf het terecht al aan: sommige zaken stemmen tot nadenken. Volgens nog anderen stemt zelfs het hele bestaan van JMT tot nadenken ![]() Last edited by Dries DS; 09-10-2006 at 09:11. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|